همه از تماشای دربی تبریز لذت بردند/ راحت به جام جهانی صعود می‌کنیم

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: بینندگان از تماشای دیدار تراکتورسازی و گسترش فولاد لذت بردند.

داریوش شجاعیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: دو تیم به گونه‌ای بازی کردند که بینندگان این دیدار، از تماشای این بازی لذت بردند.
وی ادامه داد: نیمه دوم توانستیم به خوبی بر بازی سوار شویم. از لحاظ بدنی همه بازیکنان شرایط خوبی داشتند. ان‌شاءالله تک‌امتیاز دربی تبریز باعث شود تا به هدف اصلی باشگاه در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر برسیم.
مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص عدم حضورش در اردوی تیم ملی تصریح کرد: من تمام تلاشم را برای حضور در تیم ملی و حتی ترکیب اصلی انجام می‌دهم. تصمیم‌گیرنده نهایی در این خصوص کارلوس کی‌روش است که امیدوارم باردیگر بتوانم نظر او را جلب کنم.
شجاعیان خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی، به راحتی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود می‌کند. شاید این دوره یکی از دوره‌هایی است که تیم ملی بدون دغدغه به رقابت‌های جام جهانی صعود خواهد کرد.
وی در پایان، اشاره‌ای به نتایج تیمش داشت و گفت: قرار گرفتن بین ۶ تیم اول مسابقات لیگ برتر دور از دسترس نیست. در ادامه سعی می‌کنیم تمام امتیازات لازم را کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =