ترامپ: قصور اوباما آمریکا را درسوریه و نقاط زیادی ازجهان عقب راند

رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین اظهارات خود گفت که «قصور دولت اوباما، آمریکا را نه تنها در سوریه بلکه در بسیاری از مناطق دنیا به عقب راند».

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از سی اِن اِن، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری مشترک با پادشاه اردن مدعی شد که حمله شیمیایی علیه شهروندان سوریه «از خطوط قرمز عبور کرده» و دیدگاه وی را نسبت به سوریه و «بشار اسد» رهبر این کشور تغییر داده است.

ترامپ اظهار داشت: «من اکنون مسئولم و این مسئولیت را برعهده خواهم داشت و با افتخار آن را می پذیرم». وی در ادامه افزود: «این اکنون مسئولیت من است. یک فرصت فوق العاده از دست رفته است».  

رئیس جمهور آمریکا با «فجیع» خواندن این حملات ادعا کرد که قصور دولت اوباما در واکنش نشان دادن به این تهدید خطرناک «آمریکا را نه تنها در سوریه بلکه در بسیاری از مناطق دنیا به عقب راند».

ترامپ در ادامه ادعاهای واهی خود مدعی شد: «حملات شیمیایی روز گذشته، یک حمله شیمیایی بسیار دهشتناک علیه مردم بیگناه سوریه از جمله زنان و کودکان بود. مرگ آنها بی حرمتی به انسانیت است! این اقدامات غیرقابل تحمل است. آمریکا به همراه متحدان خود در سراسر جهان این حمله وحشتناک و سایر حملات دیگر را محکوم می کند».

گفتنی است که ارتش سوریه هرگونه اتهام در خصوص کاربرد سلاح شیمیایی را رد کرده و تروریست ها را مسئول اصلی این قتل عام می داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =