اردوی آمادگی تیم ملی کاراته ایران در قزوین به پایان رسید

قزوین- دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: اردوی آمادگی تیم ملی کاراته کشور برای اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی پس از ۱۰ روز در قزوین به پایان رسید.

حمید رضا داوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته کشورمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشورهای اسلامی اظهارداشت: مرحله اول اردوی تیم ملی کاراته کشورمان از ۱۹ تا ۲۸ فروردین ماه در استان قزوین برگزار شد.

وی افزود:پس از این اردوی آمادگی ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کشورهای اسلامی که در هفته اول تیرماه در باکوی آذربایجان و نیز مسابقات قهرمانی بزرگسالان کاراته آسیا که در هفته اول تیرماه در قزاقستان برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

داوری بیان کرد: در این اردوی ۱۰ روزه تعداد ۱۷ ورزشکار شاخص کشورمان زیر نظر مربیان و کادر فنی تمریان آمادگی را پشت سر گذاشتند و برای اعزامآمادگی کامل دارند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین تصریح کرد:تمرینات کارته تیم ملی درخانه کاراته شهید سیاهکالی مرادی، تمرینات بدن سازی در باشگاه ورزش قهرمانی مجموعه غدیر، تمرینات هوازی در پیست دو ومیدانی مجموعه سردارآزادگان قزوین برگزار شد.

داوری اظهارداشت: با همکاری مجموعه نهادها و مدیران اجرایی استان خوشبختانه این میزبانی بخوبی صورت گرفت و اعضاء تیم ملی و کادر فنی از این اردو رضایت کامل داشتند.

وی اضافه کرد: همچنین حضور استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مدیران در محل اردو موجب دلگرمی ورزشکاران شد و در مجموع توانستیم از نظر فنی شرایط بسیار خوبی را برای تیم ملی فراهم کنیم.

داوری اظهارداشت: اعضاء تیم ملی کاراته کشورمانشامل امیر مهدی زاده و مصطفی روستا در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، سعید احمدی و سعید علیپور ورضا عنایتی، در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، علیرضا آسیابری وابراهیم حسن بیگی درمنهای ۷۵ کیلوگرم، ذبیح الله پور شیب و مهدی خدابخش و سجاد گنج زاده در منهای ۸۴ کیلوگرم، حسین سمندر، سعید فرخی، بهمن عسگری، سامان حیدری در بخش تیمی هستند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین اضافه کرد: سرمربیگری تیم ملی هم با سید شهرام هروی، مربیان حسین روحانی، شهاب سلطانی و سعید حسن پور، مربی بدنساز بر عهده سید محمد حسینی، پزشک روان شناس محمد حجتی است.

وی اضافه کرد:سرپرستی تیم باحسن ایزدی وسرپرستی اردو نیز با اینجانب داوری است.

بازیکنان مدال آور قزوینی در اردوی تیم ملی

داوری با ابراز خرسندی از حضور ورزشکاران قزوینی در این اردو اظهارداشت:بهمن عسگری دارنده مدال های طلای جوانان، امید و بزرگسالان جهانی، طلای اسیا، علی اصغر آسیابری دارنده مدال برنز بزرگسالان وامید جهان، چندین عنوان شاخص دیگر، مجید حسن نیای دیلمی دارنده طلای بزرگسالان اسیا در این اردو حضور داشتند.

وی اضافه کرد: این اردو از نظر آماده سازی و تمرینات فنی و برنامه ریزی وتنظیم خوب برنامه ها مورد توجه کادر فنی و ورزشکاران قرار گرفت و میزبانی در حد قابل قبول بود.

داوری یادآورشد:این تیم دو دوره پیاپی در سالهای ۲۰۱۴ در آلمان و ۲۰۱۶ دراتریش به مقام قهرمانی تیمی جهان دست یافته است که جایگاه فنی تیم را نشان می دهد.

وی اظهارداشت: در این تیم امیر مهدی زاده با دو طلا و یک برنز، سجاد گنج زاده با یک طلا و یک نقره، ذبیح الله پور شیب بایک برنز جهانی و علی اصغر اسیابری بایک برنز بزرگسالان جهان حضور دارند و می توان گفت بهترین ورزشکاران کشور و جهان در این اردو شرکت کردند.

داوری گفت: برای اعزام تیم ۵ نفره کاراته کشورمان به مسابقات قهرمانی کشورهای اسلامی امیر مهدی زاده در منهای ۶۰ کیلوگرم، سعید احمدی در منهای ۶۷ کیلوگرم، علی اصغرآسیابری، در منهای ۷۵ کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در منهای ۸۴ کیلوگرم، سجاد گنج زاده در بعلاوه ۸۴ کیلوگرم اعزام خواهند شد.

به کسب مدال در مسابقات اعزامی امیدواریم

وی اضافه کرد: در شرایط عادی و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بسیار امیدوار هستیم تا در رقابت های پیش رو مدال های رنگارنگی را کسب کنیم.

داوری اظهارداشت:سطح فنی مسابقات کاراته در کشورهای اسلامی کمی از سطح رقابت های قهرمانی جهان پایین تر است اما از سطح مسابقات اسیایی بالاتر قرار دارد و بسیار اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات ورزشکاران شاخص کشورهای مصر، ترکیه، آذربایجان، مراکش و عربستان که صاحب عنوان هستند حضور دارند و سطح بازیهای بسیار بالاست که امیدواریم پرچم کشورمان به اهتزاز درآید.

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 14 =