لزوم توجه به ورزش‌های همگانی در زنجان

زنجان- معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان بر لزوم توجه به ورزش‌های خانوادگی و همگانی تاکید کرد و گفت: یکی از گرفتاری‌های استان زنجان استارت پروژه‌هایی با قدمت چندین ساله است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی شامگاه سه شنبه در نشست رؤسای هیئت‌های ورزش استان، با تقدیر از دست اندرکاران توسعه ورزش استان زنجان، افزود: تا به امروز حق این افراد  در استان زنجان به خوبی ادا نشده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان بر لازمه داشتن توانایی، دانایی  تاکید کرد و گفت:  باید راه‌های ورود بخش خصوصی همراه با مزیت‌ها برای این بخش مشخص شود.

موسوی تاکید کرد: دولت باید در تامین زیرساخت‌های ورزشی کمک  کرده و باید خواسته‌های مردم را در حد توان جامه عمل پوشاند و تک به تک مدیران که مسئولیت دارند در زمان رفتن رزومه خوبی از خود ارائه داده و ورزش مردم مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان  بر لزوم توجه به ورزش‌های خانوادگی و همگانی تاکید کردو گفت: یکی از گرفتاری‌های استان زنجان استارت پروژه‌هایی با قدمت چندین ساله است و هر پروژه‌ای که از زمان‌بندی عقب ماند، توجیه اقتصادی ندارد.

موسوی افزود: ورزش امروز تبدیل به یک صنعت شده  و هرگونه تحولی در ورزش مستلزم برنامه‌ریزی با نگاه به افق بلند ملی و بین‌المللی است و هرگونه تحولی در ورزش مستلزم برنامه‌ریزی با نگاه به افق بلند ملی و بین‌المللی  است.

وی به شرکت روغن نباتی جهان اشاره کردو گفت: سه تا چهار سال استان زنجان دست یک روغن نباتی جهان اسیر  بود و این پروژه پیگیری شد و با مدیرعامل این شرکت صحبت و مشکلات این کارخانه به شرط پرداخت حق و حقوق کارگران حل شد و مواد اولیه کارخانه روغن نباتی جهان تامین شد و عیدی و حق و حقوق کارگران تا روز آخر پرداخت شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان افزود:  عده ای به زور می‌خواهند دولت را ناکارآمد و ناتوان جلوه دهند و مدیر عامل این کارخانه تعهد کرده تا تا کارخانه را توسعه بدهد و طی مدت ۱.۳۰ سال تعداد ۶۰۰ کارگر به کارگران فعلی این کارخانه اضافه می شود و باید واقعیت‌ها گفته شود، نه توهین وفلان خبرگزاری چه سودی می‌برد که این مطالب را بیان می‌کند.

موسوی به انتخابات اشاره کردو گفت: خواسته  مقام معظم رهبری عمل به قانون و فراهم‌سازی زمینه حضور حداکثری مردم  است و ما نیز  می کنیم که انتخابات سالم برگزار شود.

وی ابراز کرد:  نیاز به پوست‌اندازی و نگاه جدید در استان زنجان وجود دارد و در برخی حوزه‌ها بی‌توجهی شده و در حالی که ما پیش از انقلاب سه سینما در زنجان وجود داشت، اما امروز یک سینما داریم و همه متولیان استان در هر حوزه باید کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 5 =