جلوگیری از تغییر کاربری اراضی قنات قصبه گناباد

گناباد-رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی گناباد گفت: به دلیل ثبت جهانی قنات قصبه ،حساسیت ویژه ای در جلوگیری از تغییر کاربری اراضی این قنات وجود دارد.

نعمت غفوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از ثبت جهانی قنات قصبه وبه منظور حفاظت از این اثر ارزشمند، توجه ویژه ای به تغییر کاربری اراضی این قنات شده است به صورتی که با قانون شکنان برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: قنات قصبه گناباد از  از جمله آثار مهم تاریخی و هویتی ایران است که نیازمند حفاظت در تمام ابعاد دارد و ما نیز بنا به مسئولیت خود، از هرگونه تغییر کاربری زمین ها در محدوده این قنات جلوگیری خواهیم کرد.

رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی گناباد در ادامه به واگذاری زمین در این شهرستان به متقاضیان خبر داد و گفت:تعداد کل واگذاری های زمین شهرستان گناباد در اداره جهاد کشاورزی ازاوایل انقلاب تا کنون حدود ۹۰۰ مورد  بوده است که در حال حاضر ۲۲۰پرونده نیز  قرار داد اجاره دارند.

رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی گناباد خاطرنشان کرد: بیشترین حجم ارباب رجوع در حوزه اداره امور اراضی بوده که تقویت این اداره با تامین وسیله نقیله و تعیین تکلیف نیروهای جدیدالاستخدام  از جمله نیازهای این مجموعه است که باید به آن توجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =