مصدومیت جزو لاینفک ورزش است/ طلای بازی‌های آسیایی برای من!

ملی‌پوش تالوی کشورمان گفت: به خاطر آسیب‌دیدگی رقابت‌های جهانی روسیه و یونیورسیاد جهانی را از دست دادم اما طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برای من است.

رضا خلف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه وزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عمل جراحی رباط صلیبی خود اظهار داشت: عمل موفقیت‌آمیزی داشتم و دکتر راضی از وضعیت موجود ابراز رضایت کرد. رفته رفته فیزیوتراپی اولیه را شروع می‌کنم تا هرچه زودتر به شرایط مسابقه برگردم.

وی افزود: شاید در بدترین زمان ممکن مصدوم شدم اما حتما حکمتی در کار بوده. اوایل مصدومیت شرایط روحی نامناسبی داشتم اما صحبت‌های دکتر علی‌نژاد، رئیس فدراسیون ووشو به من دلگرمی داد و خیالم از حمایت‌های فدراسیون راحت است.

تالوکار کشورمان ادامه داد: وقتی یک ورزشکار آسیب می‌بیند، هیچ چیز مثل مسائل روحی و روانی نمی‌تواند او را امیدوار نگه دارد. مطمئن باشید تمام تلاشم را می‌کنم تا با قدرت به میادین بازگردم و باز هم برای کشورم افتخار آفرین باشم.

خلف‌زاده در خصوص از دست دادن رقابت‌های جهانی روسیه و یونورسیاد جهانی گفت: رقبایم از غیبتم در این رقابت‌ها استفاده کنند. مدال‌های این دو رویداد برای آنها و طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برای من!

ملی‌پوش ووشو در پایان عنوان کرد: به هر حال دوری ۶ ماهه از مسابقات سخت است اما مصدومیت جزو لاینفک ورزش است و مطمئن باشید با قدرت باز میگردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =