اگر خادم حمایت شود می‌تواند در کشتی دنیا تأثیرگذار باشد/ او حاضر به حضور نمایشی نیست

پیشکسوت کشتی آزاد گفت: اگر خادم توسط دولتمردان حمایت شود و بتوانیم از وی و برنامه‌های فدراسیون کشتی در دنیا حمایت کنیم قطعاً می‌تواند در کشتی دنیا تأثیرگذار باشد.

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره برنامه‌ فدراسیون کشتی برای مقابله با مافیای جهانی گفت: اگر رسول خادم توسط دولتمردان حمایت شود و در رایزنی‌های خود در سطح بالا در دیپلماسی دنیا بتوانیم از وی و برنامه‌های فدراسیون کشتی ایران در دنیا حمایت کنیم قطعاً می‌تواند در کشتی دنیا تاًثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: قطعا او به تنهایی نمی‌تواند برنامه‌های خود را دنبال کند و اگر شرایط به این شیوه پیش برود، با شناختی که از وی دارم خادم حاضر به حضور نمایشی در جایی نیست. دستگاه دیپلماسی کشور می‌تواند از ظرفیت همکاری سیاسی ایران و روسیه به نفع کشتی استفاده کند تا بتوانیم در تصمیم‌گیری‌های کشتی دنیا نقش موثری داشته باشیم.

دارنده مدال طلای جهان در مورد شرایط حضور تیم‌های ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی تصریح کرد: دو مسابقه مهم پیش رو داریم؛ قهرمانی آسیا از نظر سیدبندی برای حضور نفرات در رقابت‌های جهانی با توجه به طرح اتحادیه جهانی بسیار مهم است و از سوی دیگر مسابقات آذربایجان با توجه به حضور کشتی‌گیران مطرحی از کشورهایی همچون آذربایجان و ترکیه برای کشور اهمیت بالایی دارد.

دارنده مدال نقره المپیک خاطر نشان کرد: البته تلاش شد در این مسابقات علاوه بر نظر گرفتن طرح سید بندی و اهمیت بازی‌های کشورهای اسلامی به نفرات جوان نیز میدان داده شود زیرا باید برای مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو هدفگذاری کنیم.

وی تصریح کرد: امسال باید هدف اصلی ما رقابت‌های جهانی فرانسه باشد و شورای فنی عملکرد تیم ملی را در ۳ رویداد پیش رو را بررسی می‌کند، اما مسابقه مهم برای ما عملکرد کشتی‌گیران در پاریس است که امیدوارم تیم ما بتواند نتیجه مناسبی از نفر انفرادی و تیمی در این رقابت‌ها کسب کند.

برزگر در پایان گفت: معتقدم در کنار کارهایی که برای رده‌های سنی پایه در کشتی صورت گرفته است باید کمیته استعدادیابی نیز برنامه عملی داشته باشد و فعالیت خود را به شکل مدون اعلام و کار را عملیاتی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =