طاهری: امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم/ کم نمی‌گذارم

ملی‌پوش وزن ۸۰ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: سال قبل کشتی‌های خوبی گرفتم و امیدوارم امسال هم زانوی مصدومم اذیت نکند و بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم تا نظر کادر فنی را جلب کنم.

رامین طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره انتخابش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: چهارمین حضورم را در این مسابقات تجربه می‌کنم، سال گذشته در ۸۰ کیلوگرم و سال قبل از آن در ۷۱ کیلوگرم قهرمان شدم و در سال ۲۰۱۴ هم که در رده جوانان بودم به عنوان پنجم رسیدم.

وی ادامه داد: البته به نظر می‌رسد سطح مسابقات امسال نسبت به سال‌های گذشته با توجه به طرح سیدبندی اتحادیه جهانی کشتی بالاتر باشد و اهمیت بیشتری داشته باشد و تمام تیم‌ها با بهترین نفرات خود خواهند آمد.

ملی‌پوش وزن ۸۰ کیلوگرم کشتی فرنگی تصریح کرد: سال قبل کشتی‌های خوبی گرفتم و امیدوارم امسال هم زانوی مصدومم اذیت نکند و بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم تا نظر کادر فنی را جلب کنم. کادر فنی روی این ۲ مسابقه (قهرمانی آسیا و کشورهای اسلامی) نظر ویژه‌ای دارد و من هم کم نمی‌گذارم و تلاش می‌کنم هرچه در توان دارم روز مسابقه روی تشک بگذارم تا پشیمان خارج نشوم.

طاهری درباره شانسش برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی گفت: حریفان خوب و قدرتمندی در داخل دارم، همه بسیار قوی و با انگیزه هستند و من هم امیدوارم در رقابت با آنها بهترین عملکرد را داشته باشم و در نهایت هر کشتی‌گیری که شایسته است با موفقیت در انتخابی صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + ده =