همایش«خانواده رضوی» در مشهد برگزار شد

گروه اجتماعی: همایش«خانواده رضوی» با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی، نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه، در مشهد برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همایش خانواده رضوی، با حضور کارکنان موسسات فرهنگی، سازمان کتابخانه‌ها، بنیاد پژوهش‌های اسلامی، دانشگاه امام رضا(ع) و مرکز آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی عصر دیروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات مدیریت مرکز آموزش ضمن خدمت آستان قدس رضوی برگزار شد.
اسماعیل غلامی، مدیر مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت آموزش در توانمندسازی نیروهای انسانی سازمان‌ها عنوان کرد: آموزش خانواده رضوی جزء مواردی است که اهمیت خاصی به آن داده شده و علاوه بر آموزش‌های متعددی که برای کارکنان در نظر داریم، از آموزش خانواده رضوی نیز غافل نشده‌ایم.
غلامی، سلسله جلسات خانواده رضوی، آموزش سبک زندگی اسلامی و کلاس‌های هنری را از جمله برنامه‌های برگزار شده برای خانواده‌ها و همسران کارکنان آستان قدس رضوی عنوان کرد و افزود: آغاز ثبت نام ۱۶امین دوره مسابقات علوم، قرآن و حدیث امام رضا(ع) یکی دیگر از برنامه‌های آموزش ضمن خدمت است که از اواخر اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد و در کنار این برنامه نیز، طرح آموزشی غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان را در برنامه کاری سازمان قرار داده‌ایم.
در ادامه این مراسم نیز حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی، نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه، در خصوص پایه‌گذاری سبک زندگی بر اساس عمل به دستورات قرآن و اهل‌بیت(ع) بیان کرد: یکی از شروط حیات طیبه، ماندن در پناه امام عصر(عج) و یاد کردن ایشان است.
حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی با بیان اینکه حضور جمهوری اسلامی در کشورهایی همانند سوریه، بحرین، لبنان، یمن و دیگر مناطق، حضوری فکری است، اظهار کرد: هرکجا و هرکس مخالف آمریکا و اسرائیل باشد، ملت‌ها گرایش بیشتری نسبت به آن دولت نشان می‌دهند، از همین رو تمجید ملل دیگر اسلامی از شخصیت رهبری و شرایط جوانان‌مان، در کشورهای دیگر  باعث غرور و افتخار ملت ماست.
یادآور می‌شود، در انتها نیز به کارکنان و خانواده‌های حاضر در سالن به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =