مدافع حرمی که حق ماموریت نمی‌گرفت/ “توپ ۲۳” رادمهر را آسمانی کرد

شهید محمود رادمهر یکی از ۱۳ شهید مدافع حرم مازندرانی بود که در ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال گذشته در خان‌طومان سوریه خبر شهادتش اعلام شد.

شهید رادمهربه گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، شهید محمود رادمهر یکی از ۱۳ شهید مدافع حرم مازندرانی بود که در ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال گذشته در خان‌طومان سوریه خبر شهادتش اعلام شد.
وی متولد ۳ آذر ماه سال ۵۹، متأهل و دارای ۲ فرزند پسر هشت و دو ساله بود.
مصطفی سلطانی مترجم سردار شهید حسین همدانی در سوریه می‌گوید: “شهید رادمهر تلاش داشت حدالامکان حق ماموریتهای خود را دریافت نکند و ماموریتهایی را که در سپاه انجام می دهد در راه خدا باشد و اگر پولی میگرفت آن را به سپاه بازمیگرداند”.
محسن بهاری رزمنده مدافع حرم مازندرانی که درحماسه خان طومان حضور داشت می‌گوید: “شهید رادمهر رفت به سمت ساختمان فرماندهی تا اطلاعات را امحا کند، اما سید جواد اسدی می‌دانست که ساختمان در محاصره است رفت تا کمک رادمهر شود؛ سید جواد دوید داخل کوچه تا وارد ساختمان فرماندهی شود، وسط راه دوازده هفت به اوخورد و پرت شد خورد به دیوار و افتاد پایین. آتش سنگین بود و هر دو به شهادت رسیدند؛ با توپ ۲۳ همه چیز را می زدند”.
مجتبی رادمهر برادر شهید رادمهر می‌گوید: سال ۸۹ پدرم را از دست دادم، زمانی که خبر شهادت محمود به ما رسید همان حس از دست دادن پدر بر من غالب شد، حال بی‌پدری را به خوبی احساس می‌کنم، زیرا برادر شهیدم بعد از فوت پدر همیشه راهنمایم بود و در همه امور از بنده مراقبت می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سه =