مردم ایران زمین امروز فعل سیاسی انتخاب را صرف می کنند

تهران – ایرنا – امروز ایرانیان سراسر جهان فعل سیاسی انتخاب را با حضور در پای صندوق های رای به زیبایی هر چه تمامتر صرف می کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روز جمعه خبرنگار اجتماعی ایرنا، دقایقی پیش دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد.
مردم غیور ایران در هر جای دنیا مثل همیشه قبل از آغاز انتخابات در مساجد و مدارس با همراه داشتن شناسنامه در پای صندوق های رای حاضر شده اند تا با جوهری کردن انگشت سبابه خود، فعل سیاسی انتخاب را به بهترین نحو صرف کنند.
در این میان حضور رای اولی ها هم چشمگیر است؛ هر کس با هر اعتقاد و مسلک و قومیتی امروز در این انتخابات شرکت می کند تا مانند گذشته ایران را از همه تهدیدات داخلی و خارجی بیمه کند.
شور و شوق مردم برای مشارکت در انتخابات وصف ناشدنی است و مردم گوش به فرمان ولی زمان خود ، ایستاده اند و از آغازین ساعات رای گیری سر صحنه حاضر شده اند.
امروز ملت، برنده بزرگ میدان است فارغ از اینکه چه کسی رئیس جمهور مملکت می شود؛ ملتی که هیچگاه پشت کشور و نظام را خالی نکرده و همواره برای عزت این مرز و بوم کوشیده اند.
«ما می توانیم» امروز به زیباترین شکل با حضور یکدست و منسجم مان در پای صندوق های رای قابل دیدن است.
به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رقابت سید مصطفی آقا میرسلیم، سید مصطفی هاشمی طبا، حسن روحانی و سید ابراهیم رئیس السادات و همچنین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس در چهار حوزه انتخاباتی در ۶۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزارو ۲۳۴ نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق های رای می اندازند .
در این دوره از انتخابات، یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۹۴ نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت کنند.
اجتمام** ۷۳۲۹ ** ۱۵۶۹
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد **انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =