فرماندار قرچک: اقتدار موشکی ایران بار دیگر عظمت ایران را به رخ جهانیان کشید

تهران – ایرنا – فرماندار شهرستان قرچک به با اشاره به عملیات موشکی سپاه به مواضع گروهک تروریستی داعش گفت : اقتدار موشکی ایران، بار دیگر عظمت ایران را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا، مسعود مرسل پور شامگاه دوشنبه در مراسم شورای اداری و ضیافت افطار مسئولان شهرستان قرچک گفت: حمله موشکی ایران اسلامی به مواضع گروهک تروریستی داعش، آخرین توصیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به بدخواهان و دشمنانی است که پیشرفت و اقتدار ایران را نمی توانند نظاره گر باشند.
وی تصریح کرد: مسئولان نظام با اتحاد و همدلی با پرتاب موشک از درون مرزهای ایران، این پیام را به دشمنان دادند که نظام با اقتدار از کسانی که با بر هم زدن آرامش و امنیت کشور ، خون هموطنان بی گناه را به زمین ریخته اند، نمی گذرند.
مرسل پور بیان کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داعش تنها گوشه ای از اقتدار دفاعی ایران اسلامی است ، اقتداری که به واسطه حضور مردم در صحنه و تکیه بر توان و دانش دانشمندان متعهد و متخصص ایرانی به دست آمده است.
وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت : روز جهانی قدس ، یادگار جاودان امام راحل و مهمترین عامل در زنده نگاه داشتن آرمان فلسطین است ، آرمانی که هیچ گاه از ذهن و یاد مسلمانان و تمامی آزادیخواهان جهان پاک نمی شود.
فرماندار قرچک تأکید کرد: مردم ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر فریاد مظلومیت مردم فلسطین را سر داده و انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل نشان می دهند.
قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری** انتشار دهنده: مهدی نعمتی
شبد/۷۲۵۴**۹۱۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + ده =