با رئیس جمهور درد دل کردم/ صعود تیم ملی فوتبال ما را هم خوشحال کرد اما روحانی باید کشتی را هم ببیند

ملی‌پوش سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد در مراسم ضیافت افطاری رئیس جمهور با ورزشکاران، به عنوان نماینده ورزشکاران روی سن رفت و صحبت کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان، کمیل قاسمی در خصوص گلایه‌هایی که در دیدار با رئیس جمهور انجام داده بود، اظهار داشت: ببینید، من معتقدم که ورزش حرفه‌ای نیازمند توجهات بیشتری است. ما حرفه‌ای کار می‌کنیم و انتظار داریم که رئیس جمهور به‌عنوان شخص اول اجرایی کشور، حمایت‌های همزمان معنوی و مادی از ورزشکاران داشته باشد. ما انتظار داشتیم رئیس جمهور به‌عنوان فردی علاقمند به ورزش، مانند روسای جمهور دیگر کشورها، مثل روسیه، ترکیه و آذربایجان، بلافاصله بعد از المپیک ۲۰۱۶ ریو، با هشت مدال‌آور المپیک دیدار داشته باشند. وی ادامه داد:‌برای ما جای سؤال است که چگونه چون تمام روسای جمهور قبلی از ابتدا بلافاصله پس از کسب این افتخارات با توجه به جایگاه کشتی، دیداری با قهرمانان تیم‌های ملی فراهم می‌شد، چنین فرصتی برای ملی‌پوشان پرافتخار کشتی کشور، فراهم نیامده است؟

قهرمان کشتی کشورمان افزود: فکر می‌کنم هفت ماه بعد از المپیک بود که در سالن اجلاس سران یک مراسم کلی گرفتند. من فکر می‌کنم که ورزشکاران ما مظلوم واقع شده‌اند. کشتی ورزش ملی ماست و مردم علاقه‌ای ویژه به این ورزش دارند. من خودم دو بار قهرمان جهان شده‌ام و چند بار در جام جهانی به قهرمانی رسیده‌ایم. سه بار آمریکا را در خاک این کشور شکست داده‌ایم و آخرین پیروزی‌مان هم در کرمانشاه برابر این تیم با آن سر و صداهایی که به وجود آمده بود و ما نشان دادیم که چه مردم مهمان نوازی هستیم، به دست آمد. این خیلی مهم است. با این همه، رئیس جمهور باز هم ما را ندید و به صورت خصوصی دیدار نکردیم. به هر حال ما، چون دیدار صمیمانه بود به وی اعلام کردم که انتظار داریم که نگاه ویژه‌تری به رشته‌های مدال‌آور مثل کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری داشته باشند. من همه این حرف‌ها را به صورت دردودل مطرح کردم و در آخر هم گفتم که شما همچنان رئیس جمهور محبوب همه ما هستید.

قاسمی درباره پاسخ روحانی اظهار داشت: رئیس جمهور به این موضوع اشاره کردند که همه ورزشکاران برای اعتلای نام ایران تلاش می‌کنند و ابراز امیدواری کردند که شرایط ورزش در آینده بهتر شود.

وی در خصوص صحبت‌های منصور برزگر هم گفت که روحانی رئیس جمهور فوتبالی است و به رشته‌های پرافتخار توجه چندانی ندارد، خاطرنشان کرد: وقتی چنین برخوردهایی صورت می‌گیرد، ورزشکاران رشته‌های مدال‌آور دل‌سرد می‌شوند. چه خوب است که وقتی تیم‌ها به موفقیتی برزگ می‌رسند، چنین دیدارهایی انجام شوند و فقط مختص یک رشته خاص نباشد ما هم از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی خوشحال شدیم. به هر حال تیم ملی کشورمان است. فرقی هم نمی‌کند فوتبال باشد یا والیبال و بسکتبال یا هر رشته دیگری، ولی مسئولان باید به همه رشته‌ها یکسان نگاه کنند.

وی درباره وضعیت خودش در آستانه مسابقات انتخابی تیم ملی برای خاطرنشان کرد: من در حال تمرین هستم. یک آسیب‌دیدگی از ناحیه گردن داشتم که خدا را شکر بهتر شده و امیدوارم که در مسابقات انتخابی تیم ملی هم به موفقیت برسم. من هم تمام هدفم همین است که خوش رنگ‌ترین مدال را در مسابقات جهانی به دست بیاورم تا باز هم بتوانم پرچم ایران را در دنیا به اهتزاز دربیاورم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =