پیام حرکت انقلابی سپاه برای آمریکا و کشورهای وابسته بود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حرکت انقلابی سپاه پاسداران در مقابل آمریکا سیلی محکمی بود که به داعش و امثال داعش خورد اما پیام این حرکت برای آمریکا و کشورهای وابسته بود.

آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به موضع‌گیری‌های اخیر آمریکا و استکبار جهانی، اظهار داشت: حرکت انقلابی سپاه پاسداران در مقابل آمریکا سیلی محکمی بود که به داعش و امثال داعش خورد اما پیام این حرکت برای آمریکا و کشورهای وابسته بود.

وی ادامه داد: در کنار این عملیات، حرکت مردم در روز قدس پیام ویژه‌ای دارد و نشان می‌دهد که ما دست از مقاومت بر نداشته و دشمنان بدانند برنامه ریزی‌های آنها به جایی نمی‌رسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این حرکت پیام دیگری نیز دارد، گفت: این پیام برای کسانی است که گاهی چشمشان به خارج است و تحت عنوان تعامل جهانی امید به خارج دارند، حرکت یکپارچه جامعه ما به اضافه اینکه حاوی حمایت از مظلوم و مقاومت برابر استکبار جهانی است، پیامی هم برای این افراد دارد.

وی تصریح کرد: پیام این است که ما باید با نیروی مردم، وحدت و یکپارچگی توطئه‌های دشمن را نابود کنیم، قرآن نیز همین تحلیل را به ما داده و عنوان کرده کسانی که استقامت کنند مورد حمایت الهی هستند.

آیت‌الله عبدالهی با اشاره به پیام روز جهانی قدس اظهار داشت: یکی از بهترین عبارات و متون گویای روز جهانی قدس، متنی است که در گفتار امام بزرگوار به صورت مکرر آمده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) فرموده‌اند «روز قدس روزی جهانی بوده و فقط اختصاص به قدس ندارد، بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران و مقابله ملت‌هایی است که تحت ظلم و فشار آمریکا بوده‌اند.»

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در کلام امام راحل آمده است که «روز قدس روزی است که باید مستضعفان بینی استکبار را به خاک بمالند»، گفت: امام بزرگوار در این باره می‌فرمایند «روز قدس، روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.»

وی ادامه داد: گفتارهای امام (ره) حاوی محورها و نکات مهمی است، نخست اینکه روز قدس روز حمایت از مظلوم بوده و یکی از شاخص‌های ما در اسلام همین موضوع است.

آیت‌الله عبدالهی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین ۷۰ سال است که گرفتار نسل کشی، غارت و تهاجم هستند، اظهار داشت: روز قدس و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جز اینکه حاوی پیام حمایت از مظلوم است، شامل پیام مقابله ما با استکبار و حرکت‌های خصمانه آمریکا و امثالش نیز هست.

وی با بیان اینکه مقابله با استکبار حامی پیامی مهمتر بوده و یکی از شاخصه‌های نظام اسلامی است، گفت: مردم ما باید در مقابل حرکت‌های استثماری، استکباری و استعماری آمریکا بایستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در کلام امام راحل بر مسئله مقاومت تاکید شده است، در شرایط فعلی نیز که استکبار جهانی با خریدن انسان‌ها و شست‌وشوی مغزی آنها داعش را ایجاد کرده و مسلمانان را تهدید می‌کند در مقابل این یاوه گویی‌ها، مقاومت و ایستادگی راه چاره خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =