دعوت از مردم قزوین برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

قزوین- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه ای از مردم استان قزوین دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه ای خواستار حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

در این اطلاعیه آمده است: جمعه این هفته دوم تیر ماه، مصادف با ۲۸ رمضان‌المبارک مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی ایران اسلامی با بهره‌مندی کامل از ایام و لیالی قدر و با دعا و ابتهال به درگاه بی‌نیاز کریم قادر متعال، آزادی قدس شریف را از چنگال دژخیمان سفاک و غاصب رژیم جعلی صهیونیستی مسئلت می‌کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در آستانه ورود به به سی و نهمین سالگرد نامگذاری “روز جهانی قدس”  توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)از مردم انقلابی و روزه‌دار وهمیشه در صحنه استان قزوین دعوت می‌کند تا همچون سال‌های گذشته با حضور انقلابی، پرشکوه، آگاهانه و حماسی خود با قلوبی مملو از ایمان و گام‌هایی استوار و مشت‌هایی گره‌کرده،در صفوفی متحد و یکپارچه در جمعه این هفته همصدا با امت بزرگ رسول‌الله و همه آزادگان و آزاداندیشان جهان؛خشم و نفرت وانزجار مقدس خود راباسردادن شعارهای«مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر اسرائیل»بر سر«نظام سلطه واستکبار جهانی صهیونیسم بین‌الملل» فریاد زنند.

در این اطلاعیه مسیرهای راهپیمایی در قزوین بدین شرح اعلام شده است: در قزوین از مسیرشماره یک، چهار راه  ولی عصر(عج)، خیابان طالقانی، میدان آزادی،   مسجدالنبی (ص).

مسیر شماره ۲ میدان میر عماد دروازه درب کوشک، خیابان نادری، میدان آزادی، مسجدالنبی(ص).

مسیر شماره ۳  خیابان شهداء، خیابان پیغمبریه، میدان آزادی، مسجدالنبی(ص).

همچنین تجمع راهپیمایان درمسیرها ساعت ۱۱صبح و حرکت به طرف مسجدالنبی(ص) ساعت ۱۱و ۱۵ دقیقیه صبح است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از مردم استان دعوت کرده است با شکوه تمام در این راهپیمایی شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 18 =