پیام راهپیمایی روز قدس اعلام حمایت از همه مظلومان جهان است

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه رودسر در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس اظهار کرد: پیام راهپیمایی روز قدس اعلام حمایت از همه مظلومان جهان به‌ویژه مردم ستم‌دیده فلسطین است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین تقی روحانی، امام جمعه شهرستان رودسر در خطبه‌های نماز جمعه دوم تیرماه گفت: پیام راهپیمایی روز قدس اعلام حمایت از همه مظلومان جهان به‌ویژه مردم ستمدیده فلسطین است.
وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی محور شرارت و استکبار در عالم است افزود: مسئله فلسطین فقط اشغال یک کشور نیست بلکه صهیونیست‌ها با اشغال فلسطین می‌خواهند موجودیت یک ملت مسلمان را نابود و محو کنند.
خطیب جمعه رودسر همچنین با اشاره به شهادت سرباز گمنام امام زمان(عج) شهید عشوری و تقدیر از حضور چشمگیر مردم در مراسم‌های تشییع و بزرگداشت این شهید تصریح کرد: امروز حافظان امنیت کشور جانشان را برای امنیت این نظام تقدیم می‌کنند.
حجت الاسلام روحانی شهید عشوری را نتیجه تربیت صحیح اسلامی خانواده‌ای انقلابی و دلداده ولایت خواند و افزود: حیات این جوان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی با برکت بود و خون پاکش هم باعث برکت برای نظام است.
وی در ادامه با اشاره به شلیک شش موشک از سوی سپاه پاسداران، این اقدام سپاه را اقدامی به‌جا و پاسخی محکم به یاوه گویی دشمنان خواند و گفت: دشمنان بدانند در صورت اشتباه، سیلی‌های محکم‌تری در راه خواهد بود.
امام جمعه رودسر همچنین با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، قوه قضاییه را پناهگاه خوبی برای مظلومان و محل ناامنی برای مفسدان جامعه دانست.
وی در پایان گفت: قوه قضائیه چشمان بیدار در مقابله با مفسدان است از این رو همه باید به دستگاه قضایی کمک کنند تا این قوه با اقتدار بیشتر و قوی‌تری به اجرای عدالت بپردازد.
الیاس عبداله‌ پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 5 =