رژیم فاسد آل سعود مایه تشنج و تفرقه بین امت اسلامی در منطقه است

مراغه- ایرنا- امام جمعه هشترود با اشاره به فساد و خباثت موجود در حکومت آل سعود گفت: این رژیم وهابی عامل ناامنی، تشنج و تفرقه بین امت اسلامی در منطقه است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی رحیمی روز دوشنبه در خطبه های نماز جمعه عید فطر هشترود افزود: وهابیت برخواسته از رژیم آل سعود با حمایت از گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه، موجب ایجاد تفرقه در بین مسلمانان منطقه شده است.
وی ادامه داد: امت اسلامی باید برای مقابله با توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و نیز تفکر وهابی گری و افراطی گری، وحدت و همدلی داشته باشد.
وی با تاکید بر لزوم اتحاد و اتفاق بین مسلمانان جهان اضافه کرد: اگر امت اسلامی در برابر این توطئه ها اتحاد و همدلی نداشته باشد، ضربه محکمی ازسوی استکبار به جهان اسلام وارد خواهد شد.
شهرستان هشترود با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور
۳۰۷۷/۷۴۸۶

وی با بیان اینکه عید سعید فطر مظهر اقتدار، وحدت و انسجام مسلمانان است گفت: مهم ترین پیام عید سعید فطر برای مسلمانان جهان، حفظ وحدت و یکپارچگی است.
وی با اشاره به فضلیت و اجر معنوی روزه داری افزود: خداوند در آخرین روز ماه مبارک رمضان ما را مشمول رحمت بی پایان خود قرار داده و گناهان ما را خواهد بخشید.
وی اضافه کرد:عید سعید فطر قدردانی از برگشت به فطرت الهی ، اخلاق و رفتار اسلامی و گام نهادن در مسیر آموزه های قرآن، پیامبر (ص) و جانشینانش به عنوان نعمت های بزرگ الهی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهارده =