تبریز ۲۰۱۸ فرصت مناسبی برای تبلیغ ظرفیت‌های قرآنی است

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، با اشاره به اینکه در ۲۰۱۸ تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام معرفی شده فرصت مناسبی برای تبلیغ ظرفیت‌های قرآنی و دینی می‌باشد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، روز گذشته ۲۰ تیرماه در جلسه شورای سیاست گذاری ایکنای آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه قرآن کتابی هدایت‌گر، نجات‌بخش و مصون‌دارنده در برابر هجمات مختلف دشمنان از صدر اسلام تا روز محشر است، اظهار کرد: همه مسلمانان و به‌خصوص شیعیان فارغ از اینکه مسئولیتی هم داشته باشند، باید برای ترویج و گسترش معارف قرآن همت مضاعف و خستگی‌ناپذیر داشته و همواره در این مسیر قدم بردارند.

وی گفت: تشکیل شورای سیاست گذاری ایکنا کار مبارکی است و می‌تواند موجب همفکری و هم افزایی انجام کارهای مشترک قرآنی شود و این به منفعت فرهنگ قرآنی و مسائل فرهنگی استان است.

حجت‌الاسلام حمیدی، ظرفیت‌های قرآنی آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز را بسیارخوب توصیف کرد و افزود: شخصیت‌های بزرگی مانند علامه طباطبایی افتخار جهان اسلام، وجود شخصیت‌ها و نخبگان قرآنی در استان فرصتی است که ایکنا می‌تواند در معرفی این پتانسیل‌ها موفق عمل نماید.

عضو شورای سیاست گذاری ایکنای آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه در ۲۰۱۸ تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام معرفی شده فرصت مناسبی برای تبلیغ ظرفیت‌های قرآنی و دینی می‌باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه حمایت از مؤسسات قرآنی یکی از اولویت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز است، اظهار کرد: حمایت مادی و معنوی از مؤسسات و نهادهایی که به نام قرآن و برای آموزش تعالیم قرآنی به کودکان، نوجوانان و جوانان می‌کوشند، از رویکردهای اصلی این معاونت بوده که درطول سال این حمایت‌ها تدوام داشته و دارد.
حجت‌الاسلام حمیدی همچنین با اشاره به جایگاه خبرگزاری ایکنا در سطح بین‌الملل، کشور و استان، تأکید کرد: به شخصه نظر مثبت و نگاه مطلوبی به این خبرگزاری وزین و موردوثوق داشته و دارم و همواره مسائل کلان مطرح شده در حوزه قرآن و امور دینی را از طریق این خبرگزاری پیگیر بوده و هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 3 =