مردانی: امیدوارم جانشین خوبی برای بزرگان وزن اول کشتی فرنگی باشم/ کم‌فروشی نمی‌کنم

قهرمان وزن ۵۹ کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: امیدوارم جانشین خوبی برای قهرمانان و بزرگان وزن اول باشم.

مهرداد مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره کسب عنوان قهرمانی وزن ۵۹ کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داشتم و موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم، البته حریفانم باتجربه‌تر و بهتر از من بودند، اما خدا را شکر که قهرمان شدم.

وی ادامه داد: ۲ ماه آخر شب و روز تمرین می‌کردم و تمام فکر و ذهنم رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی بود. با بیشتر حریفانم قبلاً بارها کشتی گرفته بودم و هفته‌های آخر به خوبی تمام حریفان اصلی‌ام را آنالیز کرده بودم؛ البته دوست داشتم در مسابقات انتخابی با سامان عبدولی هم کشتی بگیرم که متأسفانه او به سر وزن نرسید.

قهرمان وزن ۵۹ کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، تصریح کرد: از کادر فنی و شورای فنی تشکر می‌کنم که نظر مثبتی روی من داشتند. کشتی گرفتن در وزن اول بسیار سخت است چرا که پیش از من کشتی‌گیران بزرگی مانند حسن رنگرز و حمید سوریان در این وزن سال‌ها برای ایران افتخار‌آفرینی کردند که امیدوارم جانشین خوبی برای این بزرگان باشم و بتوانم راه آنها را ادامه دهم.

مردانی خاطرنشان کرد: سبک‌ وزن از سخت‌ترین اوزان مسابقات جهانی است که نامداران زیادی در آن حضور دارند من هم کم فروشی نمی‌کنم و تلاش می‌کنم تا بتوانم با ارائه کشتی‌های زیبا در مسابقات جهانی از اعتبار کشتی فرنگی ایران دفاع کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 13 =