همایش بین‌المللی «مردم‌سالاری دینی؛ جهان اسلام و غرب» برگزار می‌شود/ ارسال چکیده مقالات تا پایان تیر ماه

چهارمین همایش بین‌المللی «مردم‌سالاری دینی؛ جهان اسلام و غرب» به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، چهارمین همایش بین‌المللی «مردم‌سالاری دینی؛ جهان اسلام و غرب» به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی در بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش طرح نظریه مردم‌سالاری دینی به مثابه الگوی نوین و مطلوب نظام سیاسی، بررسی چالش‌ها و خلأهای نظری و عملی موجود در نظریه‌پردازی مردم‌سالاری دینی، غنی‌سازی مطالعات در حوزه اندیشه سیاسی اسلام، آینده‌پژوهی نظام مردم‌سالاری دینی در جهان اسلام با توجه به مذاهب گوناگون اسلامی و تحولات جهان اسلام از اهداف این دوره از همایش است.

همچنین این همایش در سه محورِ مباحث نظری، مباحث کاربردی و مباحث تطبیقی (دیدگاه‌ها، نظریات، الگوها و نظام‌ها) در نظر گرفته شده است و به مقالات پذیرفته‌شده درجه علمی پژوهشی اعطا می‌شود.

گفتنی است این همایش بهمن ماه ۹۶ برگزار خواهد شد که علاقه مندان تا پایان نتیر ماه برای ارسال چکیده مقالات مهلت دارند. همچنین مهلت ارسال اصل مقالات تا پایان آبان ماه است.

انتهای‌پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =