پس از المپیک در مسیر درستی قرار گرفتم/ می‌خواهم بهترین عملکرد را در رقابت‌های جهانی داشته باشم

ملی‌پوش جودوی کشورمان در تلاش است خود را برای رقابت‌های جهانی بوداپست مجارستان آماده کند.

سعید ملایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اعلام اینکه تمرینات خود را به صورت شخصی دنبال می‌کند، اظهار داشت: به علت اینکه محمد منصوری با تیم جوانان عازم رقابت‌های فیلیپین شده، فعلا به صورت انفرادی تمرین می‌کنم و منتظر بازگشت کادر فنی هستم تا در خصوص شرایط حضورم در رقابت‌های جهانی برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: قرار است تیم ملی در مسابقه در بلاروس شرکت کند که فعلا مشخص نیست من در این رقابت‌ها روی تاتامی بروم یا خیر. از بهمن سال گذشته مدام درگیر مسابقات هستم و شاید با نظر کمیته فنی به این نتیجه برسیم که یک استراحت کوتاهی داشته باشم تا آماده رقابت‌های جهانی بوداپست مجارستان شوم.

دارنده مدال نقره آسیا ادامه داد: در حال حاضر جزو ۸ نفر برتر وزن ۸۱ کیلوگرم در رنکینگ جهانی هستم و در سیدبندی رقابت‌های جهانی جزو نفرات برتر قرار می‌گیرم. امیدوارم بتوانم در این مسابقات نمایش خوبی داشته باشم.

ملایی در پاسخ به این سوال که می‌تواند روی سکوی مسابقات جهانی قرار گیرد یا خیر، گفت: بعد از المپیک ریو در مسیر درستی قرار گرفتم و کاملا طبق برنامه پیش می‌روم. برنامه من این است که بهترین نمایش را در رقابت‌های جهانی ارائه دهم چون بهترین عملکرد، خود به خود مدال هم به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 5 =