دعوت عماد خمیس از جهانگیری برای سفر به دمشق

عماد خمیس در دیدار جابری انصاری با اشاره به دعوت از اسحاق جهانگیری گفت: امیدوارم به زودی شاهد سفر معاون اول رئیس جمهور ایران به سوریه باشیم تا بتوانیم موضوعات مختلف همکاری های اقتصادی دو کشور را پیگیری و مورد توافق قرار دهیم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در نشست کمیته سیاسی مشترک دو کشور و رایزنی با مقامات سوریه به دمشق سفر کرده است عصر امروز (چهارشنبه) با محمد عماد خمیس نخست وزیر سوریه دیدار و پیرامون تحولات جاری و همکاریهای دو کشور در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی گفتگو و تبادل نظر کرد.

نخست وزیر سوریه در این ملاقات با اشاره به دعوت از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: امیدوارم بزودی شاهد سفر ایشان به سوریه باشیم تا بتوانیم موضوعات مختلف همکاری های اقتصادی دو کشور را پیگیری و مورد توافق قرار دهیم.

جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه نیز با اشاره به روابط استراتژیک دو کشور بر ضرورت اجرایی شدن توافق های بعمل آمده بین طرفین در زمینه های اقتصادی تاکید کرد.

محمد عماد خمیس نخست وزیر سوریه در پایان با تشکر از حمایت های اقتصادی و سیاسی ایران از سوریه بر ضرورت ارتقاء روابط اقتصادی بین دو کشور تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =