دوومیدانی قهرمانی معلولان جهان؛ نایب قهرمانی سجاد نیک پرست در پرتاب نیزه

تهران – ایرنا – «سجاد نیک پرست» مدال نقره پرتاب نیزه ششمین روز از مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولان جهان را برای ایران به ارمغان آورد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از بامداد پنجشنبه ایرنا به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، ششمین روز از رقابت های پارا دو و میدانی قهرمانی جهان با برگزاری مسابقه پرتاب نیزه کلاس F13 و F12 گروه نابینایان و کم بینایایان در استادیوم المپیک لندن، محل برگزاری این رقابت ها، دنبال شد و سجاد نیک پرست اولین نماینده گروه نابینایان و کم بینایان ایران موفق شد با رکورد ۶۱ متر و ۸۸ سانتیمتر مدال نقره این رقابت ها را به گردن آویزد.
در این ماده «الکس اسوچنکف» پرتابگر ازبکستانی با ثبت رکورد جهانی ۷۱ متر و یک سانتی متر به قهرمانی رسید. کابررا از اسپانیا با رکورد ۶۱ متر و ۵۳ سانتی متر سوم شد.
به این ترتیب با مدال نقره سجاد نیک پرست مجموع مدال های کاروان پارا دو و میدانی کشورمان به یک مدال طلا، ۶ مدال نقره و سه برنز رسید.
روز پنج شنبه و در هفتمین روز مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان جلیل باقری و حامد امیری دو نماینده ایران در پرتاب وزنه کلاس F55 از ساعت ۳۰/۲۲ به وقت تهران به مصاف حریفان جهانی خود می روند.
شبد**۱۹۵۳** ۱۳۷۹**
تنظیم کننده: مرتضی شحنه** انتشار دهنده: هادی افتخاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =