لرستانی: در مسابقات جهانی بهتر کشتی می‌گیریم/ قهرمان شدیم، اما روی حداقل ۸ طلا حساب می‌کردیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: درست است که قهرمان آسیا شدیم، اما نتیجه آنطور که می‌خواستیم نشد هرچند از تمام بچه‌ها رضایت داشتم، اما روی حداقل ۸ مدال طلا حساب کرده بودیم.

علیرضا لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره عملکرد فرنگی‌کاران نوجوان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بچه‌ها خوب کشتی گرفتند و از عملکرد تمام آنها رضایت دارم هرچند اشکالاتی هم وجود داشت و آنطور که می‌خواستیم نشد.

وی ادامه داد: حداقل روی ۸ مدال طلا حساب کرده بودیم، نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم به هرحال نقاط ضعفی هم از طرف ما وجود داشت. کسب ۹ مدال در ۱۰ وزن نمی‌تواند نتیجه بدی باشد، بیشتر ناراحت بچه‌ها هستم چون تمام آنها برای طلا آمده بودند. کشتی‌گیر ۵۰ کیلوگرم ما ۲ ثانیه به پایان مسابقه روی یک اشتباه باخت و طلا را از دست داد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تصریح کرد: از عملکرد تمام بچه‌ها رضایت دارم چون همه تمام تلاششان را انجام دادند و خدا را شکر می‌کنیم که با دست پر به ایران باز می‌گردیم هرچند دوست داشتم این کوله‌بار طلایی‌تر باشد.

لرستانی درباره حضور در مسابقات جهانی و احتمال تغییرات در این تیم گفت: فرصت زیادی تا مسابقات جهانی نداریم، باید تلاش کنیم در این فرصت کوتاه نقاط ضعف را برطرف کنیم و با برنامه‌ریزی، کشتی‌های بهتری در مسابقات جهانی بگیریم. خیلی از کشتی‌گیران ما حتی یک مسابقه بین‌المللی هم شرکت نکرده بودند و این میدان عملاً به عنوان یک میدان تدارکاتی خوب برای نوجوانان بود تا خودشان را پیدا کنند. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در مسابقات جهانی بهتر کشتی بگیریم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجونان قهرمانی آسیا، روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه در بانکوک تایلند برگزار شد که در پایان تیم ایران با کسب ۳ مدال طلای محمد حسینوند، علی کبیری و سیدمجتبی حسینی در اوزان ۵۴، ۶۹ و ۱۰۰ کیلوگرم، ۵ مدال نقره میلاد رضانژاد، محسن مدهنی، مصطفی کایدخورده، مهران سعادتی‌فر و محمد نصرتی در اوزان ۵۰، ۵۸، ۶۳، ۷۶ و ۸۵ کیلوگرم و یک مدال برنز محمد کریمی نیا در وزن ۴۲ کیلوگرم و با ۸۷ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =