امیدوارم جواز حضور در مسابقه قهرمان قهرمانان را کسب کنیم/رکوردهای جهان به هم نزدیک بود

مربی تیم ملی کامپوند ایران ابراز امیدواری کرد ملی‌پوشان ایران در مرحله چهارم رقابت‌های جهانی، جواز حضور در مسابقه قهرمان قهرمانان را کسب کنند.

بهزاد پاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط ملی‌پوشان ایران برای حضور در مرحله چهارم رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان گفت: سال ۹۶ را خوب و با مدال شروع کردیم. در ابتدا توانستیم با کسب ۲ مدال طلا سهمیه مسابقات غیرالمپیکی در لهستان را کسب کنیم که عبادی توانست مدال نقره این بازی‌های را کسب کند.

وی افزود: در مجموع در این رقابت‌ها ۱۰ نفر برتر رنکینگ دنیا و ۱۴ کمانداری که سهمیه گرفته بودند، شرکت داشتند. نگاهی به رکوردها نشان می‌دهد مسابقات سطح بالایی داشت و همه بهم نزدیک بودند. در واقع همه خود را برای کسب مدال آماده کرده بودند.

مربی تیم ملی کامپوند ایران در ادامه این مصاحبه خاطرنشان کرد: همه از درخشش عبادی و رکوردهایی که داشت سورپرایز شدند. کارشناس فدراسیون جهانی قبل از مسابقات نام ۴ ورزشکار را در صفحه خود منتشر کرد که اسماعیل عبادی هم در بین آنها بود. وی این سوال را پرسیده بود که چه کسی از این بین به مدال دست پیدا می‌کند و قهرمان می‌شود؟

پاکزاد همچنین درباره نتایج میکس، خاطرنشان کرد: ایران در نخستین مسابقه مقابل تیم قدرتمند کلمبیا قرار گرفت. تیمی که در آن لوپز بهترین ورزشکار بانوان جهان حضور دارد و توانست این بارهم قهرمان شود. براتچی هم همان رکوردی را که در نظر داشتیم به ثبت رساند. 

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان برای شرکت در مرحله چهارم از شرایط خوبی برخوردار هستند، عنوان کرد: عبادی و براتچی با شرکت در ۲ مسابقه در حال حاضر در رنک ۱۱ و ۶ قرار دارند و امیدوارم بتوانیم در مسابقات آلمان جواز حضور در رقابت‌های قهرمان قهرمانان را که در رم برگزار می‌شود، کسب کنیم.

مربی تیم ملی کامپوند همچنین از برگزاری اردوی رده‌های مختلف سنی از هفته آینده خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی جهان در رده سنی نوجوانان و جوانان مهرماه در آرژانتین برگزار می‌شود و ۵ روز بعد نیز مسابقات بزرگسالان در مکزیک آغاز خواهد شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفده =