پرطرفدارترین باشگاه‌های جهان در اینستاگرام+تصاویر

بارسلونا با بیش از ۹ میلیون طرفدار بالاتر از رئال مادرید و منچستر یونایتد، بیشترین هوادار را در اینستاگرام دارد.

سایت رویکرد نوشت: شبکه اجتماعی اشتراک گذاری فیلم و عکس اینستاگرام که در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و مایک کریگر راه اندازی شد، حالا پس از گذشت ۵ سال به یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

در کنار جوانان و اعضای حقیقی که عضو اینستاگرام هستند، شرکت ها و سازمان های دولتی، کارخانه ها، روزنامه ها و مجلات، باشگاه های ورزشی و برندهای معروف دنیا برای خود صفحه اختصاصی دارند.
از سوی دیگر هنرمندان، ورزشکاران و حتی سیاستمداران هم یک پای دیگر این شبکه اجتماعی هستند و البته از پرطرفداران( followers) اینستاگرام هم محسوب می شوند.
در گزارش قبل به محبوب ترین بازیکنان فوتبال جهان پرداختیم و در این گزارش به پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال در اینستاگرام می پردازیم.
چندی پیش سایت teendigest در گزارشی ۱۰ باشگاه پرطرفدار فوتبال جهان را بر مبنای تعداد هواداران در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که منچستر‌یونایتد (با۳۵۴ میلیون هوادار) بالاتر از بارسلونا(۲۷۰ میلیون هوادار) و رئال مادرید (۱۷۴ میلیون هوادار) در صدر فهرست پرطرفدار ترین تیم های جهان قرار دارند.
در این لیست چلسی (۱۳۵ میلیون هوادار)، آرسنال (۱۱۳ میلیون هوادار)،میلان (۹۹ میلیون هوادار)، لیورپول (۷۱ میلیون هوادار) اینتر (۴۹ میلیون هوادار)، بایرن‌مونیخ (۲۴ میلیون هوادار) و یوونتوس (۲۰ میلیون هوادار) در رده های چهارم تا دهم قرار گرفتند.
اما وضعیت باشگاه ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام متفاوت است در این لیست بارسلونا با بیش از ۹ میلیون در صدر، رئال مادرید با کمتر از ۹ میلیون و منچستر یونایتد با نزدیک به ۳ میلیون بیشترین طرفدار را دارند.

بایرن مونیخ آلمان، آرسنال و چلسی انگلیس، پاری سن ژرمن فرانسه، لیورپول انگلیس، یوونتوس و میلان ایتالیا در ردهای بعدی قرار دارند.

در ادامه صفحه اینستاگرام این ۱۰ باشگاه را که در آن تعداد طرفداران مشخص است را مشاهده کنید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 4 =