عسکری: اشکالات ما در چند وزن به خاطر بی تجربگی‌ تکواندوکاران بود/ ملی‌پوشان در ازبکستان محک جدی خوردند

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تیم ما در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در چند وزن اشکالاتی داشت و آن هم به بی‌تجربگی بچه‌ها برمی‌گردد؛ چون حریفان ما با تجربه و میدان دیده بودند.

فریبرز عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد عملکرد تیم ملی تکواندو در نخستین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی، گفت: مسابقات خوبی در ازبکستان برگزار شد، بچه‌های تیم ملی محک جدی در این رقابت‌ها خوردند. تیم‌های خوب به همراه تکواندوکاران خوب در این مسابقات شرکت کرده بودند. ما به این دیدار به چشم رقابت‌های تدارکاتی نکاه کردیم، چون مسابقات اصلی بازی‌های داخل سالن ترکمنستان است. به همین دلیل ما با آمادگی کامل راهی ازبکستان نشده بودیم، اما بچه‌ها خوب بازی کردند.

وی درمورد برخی از اوزان که نتایج خوبی کسب نشده، گفت: ما در چند وزن اشکالاتی داشتیم که آن هم به بی‌تجربگی بچه‌ها برمی‌گردد؛ چون حریفان ما با تجربه بودند و میدان دیده بودند. فکر می‌کنم این موضوع به مرور زمان حل می‌شود. ما تمام سعی‌مان را می کنیم در این مدت باقی مانده اشکالاتمان را رفع کنیم و در مسابقات داخل سالن نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: با توجه به اینکه تا زمان آغاز مسابقات داخل سالن فرصت کمی باقی مانده از ظهر روز گذشته تمریناتمان را آغاز کردیم البته قرار بود صبح روز سه‌شنبه تمریتانمان را آغاز کنیم، اما به دلیل اینکه چمدان‌های ملی‌پوشان به تهران نرسیده بود ما یک استراحت کوتاهی را کردیم و از ظهر روز گذشته(سه شنبه) بلافاصله تمرینات‌مان را آغاز کردیم.

عسکری در مورد اینکه ترکیب اصلی اعزامی به مسابقات داخل سالن چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: ما در این رقابت‌ها هفت نماینده خواهیم داشت در حال حاضر نیز ۱۰ نفر در این اردوها حضور دارند. تصمیم ما بر این است منتظر نتایج تیم ملی اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان باشیم اگر لازم باشد و نتایج خوبی را آنها در مسابقات کسب کنند دو نفر از تکواندوکاران اعزامی به این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و انتخابی نهایی برگزار و ۷ نفر اصلی اعزامی به مسابقات داخل سال معرفی می‌شوند. اگر احتیاج نباشد از بین همین ۱۰ نفر حاضر در اردوها ۷ نفر نهایی را معرفی می‌کنیم. به هر حال در اوزانی که ۲ نفر هستند قطعا باید انتخابی برگزار کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود، گفت: ۲۷ شهریورماه مسابقات در ترکمنستان آغاز خواهد شد و ما یک ماه فرصت داریم تا ملی‌پوشان را به اوج آمادگی برسانیم؛ تلاش می‌کنیم در این فرصت باقی مانده تمرینات منظم و دقیقی را داشته باشیم تا به امید خدا در مسابقات داخل سالن بهترین نتیجه را کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =