جودوکاران در انتظار روادید مجارستان/ برنامه نمایندگان ایران

رقابتهای جودو قهرمانی جهان در حالی از یکشنبه پنجم شهریورماه آغاز می شود که روادید اعضای تیم تاکنون صادر نشده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور ۷۹۳ جودوکار از ۱۳۴ کشور به مدت هشت روز  به میزبانی مجارستان در بوداپست برگزار خواهد شد. طبق برنامه اعلام شده هر روز مبارزات یک وزن زنان و یک وزن مردان برگزار می شود و یکشنبه ۱۲ شهریورماه در روز پایانی رقابتهای بخش تیمی انجام خواهد شد. 

تیم ملی کشورمان با ترکیب چهار جودوکار و با هدایت محمد منصوری راهی این رقابتها خواهد شد. کارهای اخذ روادید صورت گرفته، ولی تا کنون روادید اعضای تیم از سوی سفارت مجارستان صادر نشده است. در صورت رسیدن روادید، این تیم بامداد شنبه چهارم شهریورماه راهی مجارستان خواهد شد. 

مراسم قرعه کشی این رقابتها ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۵ شهریورماه برگزار خواهد شد و دوشنبه ششم شهریورماه جودوکاران وزن ۶۰- کیلوگرم به روی تاتامی می روند. در این وزن ۶۶ جودوکار ثبت نام کرده اند که محمدرشنونژاد اولین نماینده ایران است که به دیدار رقبای خود می رود. 

تیم ایران در رقابتهای روز سه شنبه هفتم شهریورماه که مبارزات وزن ۶۶- کیلوگرم برگزار می شودف نماینده ای ندارد. چهارشنبه هشتم شهریورماه در روز سوم این رقابتها، مبارزات وزن ۷۳- کیلوگرم برگزار می شود. در این وزن ۸۴  جودوکار از جمله محمدمحمدی بریمانلو حضور دارند. 

پنجنشنبه نهم شهریورماه جودوکاران وزن ۸۱- کیلوگرم به روی تاتامی می روند. سعید ملایی با رنیکنگ هشتم دنیا، یکی از مدعیان این وزن محسوب می شود. در این وزن ۷۱ جودوکار وزن کشی خواهند کرد. تیم ایران در روز ششم این رقابتها و در  مبارزات وزن ۹۰- کیلوگرم نماینده ای ندارد. 

شنبه یازدهم شهریورماه مبارزات دو وزن ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم برگزار خواهد شد که رامین صفویه آخرین جودوکاران ایران است که در وزن ۱۰۰- کیلوگرم به روی تاتامی می رود. در این وزن ۶۸ جودوکار ثبت نام کرده اند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 6 =