شهید حججی سندی از شجاعت، ایثار و بصیرت رزمندگان مدافعان حرم است

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری،گفت: شخصیت‌هایی همچون شهید محسن حججی سندی از شجاعت، ایثار و بصیرت رزمندگان مدافعان حرم هستند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پنج شنبه شب در مراسم یادواره سرلشکر شهید جعفر مهدوی در قائمشهر با بیان این که شهدا با نثار خون پاک خون عزت و عظمت را برای اسلام و انقلاب به ارمغان آورده اند، گفت: امروز هر چه داریم به برکت همان خون های پاک و مطهر است.
وی با بیان این که امروز هر چه داریم به برکت شهدا و از خودگذشتگی های آن عزیزان است، افزود: باید هر چه داریم به منظور حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش هایی که شهدا به دست آوردند استفاده کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امنیت و آرامش امروز کشورمان را مرهون خون پاک شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: اگر جانفشانی های رزمندگان سپاه اسلام نبود امروز شرایط کشورمان به گونه ای دیگر بود.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که شهدا جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا اسلام ناب و انقلاب حفظ بماند، تصریح کرد: حال که شهدا از میان رفتند و نزد خداوند متعال زنده اند و از روزی برخوردار هستند این رسالت ما است که در جهت حفظ و حراست از آرمان های آنها از هر چه داریم بگذریم.
امام جمعه قائمشهر با بیان این که جنگ با دشمن هنوز به پایان نرسیده و امروز نیز در میدان های دیگر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز تقویت جبهه مقاومت برای مقابله با توطئه دشمن آمریکایی و صهیونیستی ضروری است.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که جبهه کفرو  استکبار با همراهی برخی کشورهای مرتجع عربی برخی گروه های تکفیری تروریستی را در منطقه به وجود آورده اند، گفت: این گروه های تروریستی که بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند به راحتی جنایت می کنند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که گروه های تکفیری هیچ فهمی از اسلام ناب و حقیقی ندارند، تصریح کرد: داعش و دیگر گروه های تروریستی تکفیری پیاده نظام دشمن برای تحقق اسلام آمریکایی در جهان هستند.
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تکفیری های تروریست با حمایت های مستقیم کشورهای غربی عربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی فجایع انسانی بسیاری را در کشورهای اسلامی منطقه به وجود آورده اند، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم برای دفاع از حرم آل الله به کشورهای اسلامی منطقه رفتند تا ضمن دفاع از حرم اهل بیت(ع) از گسترش دامنه نفوذ تکفیری های تررویست جلوگیری کنند.
حجت الاسلام والمسلیمن معلمی با بیان این که شهدای مدافع حرم آسایش و امنیت را برای مردم کشورمان به ارمغان آوردند، بیان داشت: اگر از خودگذشتگی و جانفشانی مدافعان حرم نبود امروز باید درداخل با تکفیری های تروریست مقابله می کردیم.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره این که جبهه کفرو  استکبار برای نابودی اسلام ناب از هر ابزاری استفاده می کند، گفت: حمایت و تجهیز تروریست های تکفیری نیز از جمله اقدامات نظام سلطه برای از بین بردن اسلام ناب و جبهه مقاومت بوده است.
امام جمعه قائمشهر با بیان این که خوشبختانه با ایستادگی و مقاومت جبهه مقاومت در برابر توطئه دشمن، ریشه تکفیری ها در کشورهای منطقه در حال خشک شدن است، خاطرنشان کرد: علیرغم همه تلاش دشمنان برای شکست جبهه مقاومت، اما این جبهه با محوریت نظام مقدس جمهوری توطئه دشمنان را خنثی کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که جهاد در راه الهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: پیش‌قدمی در عرصه جهاد، شخصیت برتر را با خود به همراه دارد که شهدا این گونه عمل کردند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رزمندگان اسلام برای دفاع از اسلام و انقلاب برای حضور در میدان جنگ از هم پیشی می گرفتند، خاطرنشان کرد: امروز نیز مدافعان حرم برای دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) مشتاقانه در عرصه حاضر می شوند و این یک ارزش والایی است.
امام جمعه قائمشهر با بیان این که کسانی که در عرصه ایمان به خدا و فداکاری و برای پیش‌برد اهداف دین خدا پیش‌قدم هستند، نزد خداوند متعال مقام برتری خواهند داشت، اظهار داشت: در مسیر انجام امر الهی سختی‌ها و مشکلات فراوانی وجود دارد و گاهی باید دورشدن از شهر و وطن وخانواده را برای دفاع از کشور به جان خرید.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز رزمندگان مدافع حرم وارثان نهضت حسینی هستند، تصریح کرد: شخصیت هایی همچون شهید محسن حججی سندی از شجاعت، ایثار و بصیرت رزمندگان مدافعان حرم هستند.
معلمی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب برای نابودی جبهه مقاومت در منطقه لحظه شماری می کنند، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همه توان از جبهه مقاومت در منطقه حمایت می کند.
امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که امروز کشورمان برای رشد و تعالی نیازمند بهره گیری از فرهنگ ایثار و مقاومت است، تصریح کرد: سازش و مسامحه کردن با دشمن برای کشور عزت و اقتدار نخواهد آورد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رمز پیشرفت، عزت و اقتدار کشورمان را ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با ترویج فرهنگ استکبار ستیزی توانستند به یک الگوی ارزشمند در جهان تبدیل شوند.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در برابر ظلم، استبداد و استکبار ایستاده و لحظه ای عقب نشینی نخواهد کرد، بیان داشت: ایران اسلامی نماد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =