امنیت پایداری در استان کرمان وجود دارد

گروه اجتماعی: استاندار کرمان گفت: امنیت پایداری در استان کرمان وجود دارد و امنیت کامل برای گردشگران در این خطه وجود دارد، آثار تاریخی ایران را در هیچ جای جهان نمی‌توان پیدا کرد، استان کرمان تمدن ۶ هزار ساله دارد و جایگاه تمدن بوده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان دیروز دوشنبه، ۱۳ شهریور در گردهمایی نمایندگان اطلاع‌رسانی گردشگری ایران در خارج کشور گفت: هرچند گردشگران خارجی نیازمند یکسری استانداردها هستند، اما این همه آنچه نیست که آن‌ها نیاز دارند، گردشگران با وجود محرومیت‌ها به آفریقا می‌روند، بنابراین فقط به دلیل نبود امکانات به ایران نمی‌آیند و نیامدن آن‌ها به کشور ما دلایل دیگری هم دارد.
 وی افزود: در شهرستان قلعه‌گنج استان کرمان مردم در حالی پا برهنه بودند که گنج‌های بسیاری را در این منطقه داشتند، اما با تبدیل آن به شهر نمونه اقتصاد مقاومتی و احداث هتل کپری تاکنون ۳۲۳ گردشگر آلمانی، آمریکایی، سوئیسی، هلندی و هندی در آن اقامت کرده‌اند.
استاندار کرمان بیان کرد: با تدبیر رئیس جمهور و تعامل سازنده وزیر امور خارجه فضا برای گردشگری فراهم شده است و در استان کرمان طی دولت یازدهم پنج برابر دولت قبل از گردشگران پذیرایی کردیم، مناطق گردشگری و طبیعی بکری در استان کرمان داریم که پارک ملی خبر و کویر لوت از جمله این مناطق است و بزرگترین و بهترین اکوپارک را در منطقه خبر بافت در دولت یازدهم کلید زدیم.
رزم‌حسینی با اشاره به اینکه استان کرمان آمادگی پذیرایی از گردشگران خارجی را دارد، تأکید کرد: امنیت پایداری در استان کرمان وجود دارد و امنیت کامل برای گردشگران در این خطه وجود دارد، آثار تاریخی ایران را در هیچ جای جهان نمی‌توان پیدا کرد، استان کرمان تمدن ۶ هزار ساله دارد و جایگاه تمدن بوده است.
منبع: استانداری کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هفت =