کشتار مسلمانان بی‌گناه میانمار نمونه جاهلیت مدرن است/رژیم صهیونیستی حامی جنایت‌های میانمار است

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: حامی اصلی این جنایات، رژیم کودک‌کش صهیونیستی است و از طرفی استکبار جهانی نیز با سکوت خود این جنایت‌ها را تایید می‌کند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت الله سیداحمد میرعمادی،نماینده  ولی فقیه در لرستان گفت: یکی از وقایع تخت تاریخ معاصر کشتار مسلمانان بی‌گناه میانمار توسط یک سری افراد قسی‌القلب و وحشی است که این کشتار قلب همه انسان‌ها را به درد آورده است.

وی افزود:جنایات صورت گرفته در مناطق مسلمان نشین میانمار و سوزاندن منازل مسلمانان و زنده به آتش کشیدن آن‌ها و سر بریدن کودکان، در تاریخ بی‌سابقه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: از طرفی قطع کردن کمک‌های بشر دوستانه بین المللی برای مسلمانان میانمار و بالاتر از همه این‌ها سانسور رسانه‌ای قتل عام مسلمانان میانمار را شاهد هستیم که این اوج مظلومیت آن‌ها را نشان می‌دهد.

رژیم صهیونیستی حامی جنایت‌های میانمار است

آیت‌الله میرعمادی گفت: قطعاً پشت پرده جنایات میانمار رژیم صهیونیستی قرار دارد و حامی اصلی این جنایات، رژیم کودک‌کش صهیونیستی است و از طرفی استکبار جهانی نیز با سکوت خود این جنایت‌ها را تایید می‌کند.

وی کشتار مسلمانان میانمار و جنایت وحشتناک صورت گرفته را نمونه جاهلیت مدرن دانست و گفت: نکته بسیار مهم این است که ما شاهد سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال مسائل میانمار هستیم و مهم‌تر از این سکوت کشور‌های اسلامی در این راستا قابل تامل است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دنیای اسلام باید در مقابل این فجایع بپا خیزد و کسانی که قدرت و نفوذ دارند باید جلوی این ظلم و ستم را بگیرند.

وی گفت: وحشیانه‌ترین جنایت در عصر جدید در میانمار اتفاق می‌افتاد و متاسفانه مجامع بین‌المللی همه سکوت می‌کنند، و لذا لازم است سازمان بین الملل با قاطعیت این جنایت‌ها را محکوم کنند و باید تلاش شود که مسلمانان میانمار از این وضعیت نجات پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 14 =