هادی عرب از کسب مدال بازماند/تلاش دو نماینده ایران برای مدال برنز

آخرین نماینده کاراته ایران در لیگ جهانی آلمان با شکست برابر رقیب فرانسوی حذف شد تا دو کاراته کای کشورمان فردا یکشنبه در روزپایانی برای کسب نشان برنز تلاش کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات روز جمعه با حضور ۱۳۸۴ کاراته کا از ۸۷ کشور به میزبانی آلمان در شهر لایپزیک آغاز شد. کاراته ایران در این رقابتها ۸ نماینده داشت که تنها دو کاراته کا شانس کسب مدال آن هم از نوع برنز را دارند.

هادی عرب آخرین کاراته کای ایران در این رقابتها بود که شامگاه شنبه ۱۸ شهریورماه به وقت تهران در وزن ۸۴- کیلوگرم دور نخست «امریت کاهولن» از آلمان را ۳ بر صفر شکست داد و سپس برابر «هریس سکریجل» از بوسنی به برتری ۳ بر یک دست یافت. عرب در مبارزه سوم برابر «آرخان گوگیتا» کاراته کای سرشناس گرجستانی ۲ بر صفر شکست خورد. با راهیابی این گرجستانی، عرب به گروه شانس مجدد راه یافت.

وی در این مرحله ابتدا «دنلیسون» از فرانسه را ۲ بر یک شکست داد و سپس «سیمونه مارینو» از ایتالیا را با رای داور از پیش رو برداشت و در ادامه در حالی که یک بر صفر برابر «مهدی فلالی» از فرانسه پیش بود، بازنده شد و از دست یابی به مدال بازماند. 

بنابراین کاراته ایران فردا یکشنبه در روز پایانی دو نماینده در دیدارهای رده بندی دارد. امیرمهدایزده در وزن ۶۰- کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف «ولادمیرکلاشینکوف» از روسیه می رود و سعید احمدی هم در این مرحله «توماس جردن» انگلیسی را پیش رو دارد.

سحر شیروانی، علی اصغرآسیابری، روبرت آواکیان، مهدی خدابخشی و ذبیح الله پورشیب نیز از رسیدن به مدال بازماندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفده =