استقلال در آستانه محرومیت مجدد

بعید نیست استقلال براى بار دوم از سوى کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد محرومیت و حذف از رقابت ها قرار گیرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  تیم فوتبال استقلال جزو تیم هایى است که کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را زیر ذره بین قرار داده تا در نهایت این تیم بتواند با تمام طلب کاران خود تسویه کند و تمام پرونده هاى مربوط به بدهى خود را مختومه کند تا در آن صورت بتواند در رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

استقلال جزو باشگاه هاى بزرگ ایرانى محسوب میشود که بدهى هاى بازیکنان سابق باعث ایجاد پرونده هاى شکایتى زیادى هم شده است .پرونده هایى همچون رضایى ،تیموریان و خیلى پرونده هاى دیگر که این روزها رو نوشتى از شکایت این نوع پرونده ها به اى اف سى ارسال شده است و باشگاه استقلال که هنوز مدیران آن به فکر حل بدهى نیفتاده اند، نتوانستند رضایت شاکى ها را جلب کنند و یا با پرداخت بدهى ها پرونده بدهى ها را مختومه اعلام کنند.

از این رو استقلالى ها یک بار طعم تلخ محرومیت را چشیده اند و به نظر کمى عجیب مى رسد که چرا محرومیت پیش رو را جدی نگرفته‌اند و مدیران این باشگاه خیلى زودتر و آن هم چند روز مانده به پاییز به خواب زمستانى رفته اند .در صورتى که مدیران استقلال مى دانند اخطار هاى کنفدراسیون فوتبال آسیا بیخود و بى جهت نیست و محرومیت سختى پشت این اخطار ها پنهان شدن است.

در این میان روزبه وثوق احمدی مسئول تعیین وضعیت فدراسیون درباره آخرین وضعیت پرونده هاى استقلال بیان کرد :روز سه‌شنبه آخرین هشدار را با ارسال نامه ۴ ‌بندی به باشگاه‌های لیگ برتری ارسال کردیم و آنها تا روز ٢٧ شهریور فرصت دارند مدارک خود را برای تحویل به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای آماده کنند و این کمیته بعد از بررسی مدارک ، آنها را در اختیار کمیته تعیین وضعیت فدراسیون قرارداده و سپس به دبیرکل فدراسیون تقدیم و با امضای او به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می شود.

او همچنین از اینکه استقلالى ها هنوز براى تسویه با رضایى و تیموریان مدارکى را تحویل ندادند سخن گفت و در این باره عنوان کرد :واقعیت این است که من هنوز مدارکی ندیدم ولی چیزی که مشخص است اینکه باید تا تاریخ ۲۷ شهریور صبر کنید تا ببینید این باشگاه چه مدارکی برای ما ارسال خواهد کرد.

به هر ترتیب تمامى موارد لازم توسط مسئولان کمیته تعیین وضعیت اعلام شده و اینکه استقلالى ها هنوز اقدامى براى رفع مشکل ها اتمام نداده اند جاى سوال دارد.از طرفى شاید هم در حال انجام هستند و تنها مرحله ارسال مدارک باقى مانده باشد که البته انجام این امر کمى غیر قابل باور است.

نکته جالب تَر اینکه چرا مدیران استقلالى تهدید ها را جدى نمى گیرند؟مگر آنها یک بار طعم محرومیت در نقل و انتقالات را نچشیده اند ؟مگر محرومیت سال گذشته وا فراموش کردند که بازهم به دنبال کسب محرومیت هستند ؟

به هر ترتیب پس از حذف و باخت افتضاح استقلال از دور رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا آیا باز هم مدیران استقلال در نظر دارند این بار باخت بد ترى آن هم از نوع محرومیت را براى هواداران استقلال از لیگ قهرمانان آسیا سوغات بیاورند ؟آیا مدیران استقلال نمى دانند مالک اصلى این باشگاه هواداران هستند ؟پس چطور آنها با نحوه صحیح مدیریت اقدامى براى باشگاهى همچون با قدمت بالاى ٧٠ سال انجام نمى دهند تا خدایى نکرده با محرومیت مواجه نشود.

 بدون شک جدا از اختلاف هایى که این روزها میان مدیران استقلال نظاره گر هستیم این بى تفاوتى آنها نسبت به حل بدهى ها نیز بیشتر باعث مى شود تا اعلام کنیم افتخاری مدیرعامل استقلال هنوز هیچ کدام از هشدارها را جدی نگرفته است و اقدامی برای رفع مشکلات انجام نمی‌دهد و شاید بیشتر به فکر اشتغال زایى از نوع فامیلى و همچنین چند شغله شدن از سر مربى تا هیئت مدیره مى باشد.

بیشتر بخوانید:

خبر خوب براى آبى ها؛ زکى پور رسید/ ۵ مصدوم روى دست منصوریان

داور دیدار پارس جنوبی و استقلال تغییر نمی کند

ترکیب احتمالى استقلال مقابل پارس جنوبى جم

ممنوع المصاحبه شدن عضو هیئت مدیره استقلال !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 4 =