همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۰۰ نقطه از یزد برگزار می‌شود

یزد ـ مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان یزد از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۰۰ نقطه از استان یزد خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، سیدمحمود حسینی در نشستی خبری با اشاره به اینکه همایش شیرخوارگان حسینی جایگاهی جهانی پیدا کرده و مردم دنیا نسبت به شرکت در آن اشتیاق بسیاری دارند، اظهار داشت: این همایش امسال نیز با شکوه تمام برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این همایش در استان یزد در ۲۰۰ نقطه برگزار خواهد شد و امسال برخی از روستاهای استان یزد نیز برگزار کننده این همایش هستند.

حسینی بیان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در شهر یزد در مکان‌های متعددی برگزار می‌شود که مکان برگزاری اصلی این همایش، حسینیه آقا است.

مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان یزد یادآور شد: این همایش راس ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه، ۳۱ شهریور ماه مصادف با اول ماه محرم در حسینیه آقا برگزار می‌شود و شبکه تابان و برخی شبکه‌های سراسری آن را به طور مستقیم پوشش خواهند داد.

وی بیان کرد: این مراسم در شهر یزد در امامزاده شاهزاده فاضل، امامزاده سیدجعفر، امامزاده جعفر و برخی دیگر از امامزادگان و حسینیه‌های سطح شهر برگزار می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: برای کودکان و شیرخوارگانی که در این همایش حضور می‌یابند، ۳۰ هزار دست لباس دوخته شده که در اختیار شیرخوارگان قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: شعار اصلی این همایش «یا صاحب‌الزمان» (عج) است و مادران حاضر در این همایش در واقع اعلام می‌کنند که شیرخوارگان آنها سربازان امام زمان (عج) هستند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری عزاداری دهه اول محرم در حسینیه آقا با حضور امام جمعه موقت یزد، حجت‌الاسلام آیت‌اللهی برگزار می شود و حسینیه‌ای نیز در داخل حسینیه آقا برای کودکان تدارک دیده شده است.

مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان یزد افزود: این اقدام به منظور اشاعه فرهنگ عاشورایی برای نوجوانان انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 10 =