نیروهای ارتش سوریه بزرگراه دیرالزور-تدمر را پاکسازی کردند

رسانه های نزدیک به محور مقاومت و ارتش سوریه خبر داده اند که امنیت بزرگراه دیر الزور به تدمر کاملا تأمین شده و برای عبور و مرور از دو طرف آماده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری «المنار»، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند بزرگ راه دیرالزور-تدمر را به صورت کامل پاکسازی کنند، بر اساس این خبر این موفقیت بعد از آن حاصل شد که نیروهای ارتش با حمله عناصر داعش به شهرک های الشولا و کباجب در حومه جنوب غربی دیرالزور مقابله کردند و چندین خودروی زرهی تروریست ها را منهدم کرده و ده ها تن از عناصر آنها را به هلاکت رساندند.

بر اساس این خبر بزرگ راه دیرالزور-تدمر برای عبور مرور از دو طرف امن شده است. از سوی دیگر در حمله جنگند های ائتلاف بین المللی ضد داعش به روستای الصبحه در جنوب سوریه در حومه شمال شرقی دیرالزور ۱۰ غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

در همین راستا ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با حمله گسترده عناصر داعش به محل استقرار نیروهای ارتش در دو منطقه حمیمه و T3 از طریق بخش جنوبی شهر السخنه در حومه شرقی حمص مقابله کردند. بر اساس این خبر شمار زیادی از عناصر داعش در این حمله کشته و زخمی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =