سخنان ترامپ در سازمان ملل دور از منطق و برای خوشایند صهیونیستها بود

تهران-ایرنا-نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اظهارات ترامپ در سازمان ملل برای خوشایند صهیونیست ها بود، گفت: اظهارات ترامپ در سازمان ملل نشان داد که وی فردی بی منطق و خارج از چارچوب های جهانی است.

زهرا ساعی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهارات ترامپ در سازمان ملل را سخیف دانست و گفت: برای آمریکا تاسف بار است که چنین فرد بی منطق به عنوان رییس جمهور این کشور انتخاب شده است و سطح خودش را در سطح سخنگوی رژیم صهیونیستی تنزل داده است، تمامی صحبت هایی که ترامپ در سازمان ملل انجام داد برای خوشایند لابی صهیونیستی بود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که واکنش جامعه جهانی نسبت به اظهارات ترامپ شفاف و خوب بود گفت: بسیاری از کشورهای تاثیرگذار دنیا، مخالفت خود را با صحبت های ترامپ اعلام کردند و صحبت های وی را دور از منطق دانسته و نپسندیدند.
ساعی یادآور شد: امروز اگر می خواهیم امنیت و صلحی را با توجه به ظهور و بروز پدیده تروریست در منطقه ایجادکنیم راهی جز همراهی با کشورهایی که با تروریسم می جنگند نیست و واقعا در منطقه پرآشوب خاورمیانه این ایران است که به عنوان تنها کشور در منطقه به صورت جدی با پدیده تروریست ها می جنگد و بسیار هم ضربه دیده است.
این عضو فراکسیون امیدمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ترامپ فردی بی منطق و خارج از چارچوب های جامعه جهانی است که در آمریکا ظهور و بروز کرده است و حضور او در آمریکا جای تاسف دارد.
به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا، رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، یکی از دلایل اصلی عصبانیت بدخواهان ملت ایران را پیشرفت روزافزون نظام اسلامی در مسائل منطقه‌ای و جهانی دانستند و با اشاره به سخنان رئیس جمهور امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، گفتند: علتِ نطق ابلهانه و بسیار زشت و سخیف و با ادبیات گانگستری و کابویی و سراسر دروغ محض و با آشفتگیِ رئیس جمهور امریکا، عصبانیت و درماندگی و سبک مغزی آنها است.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: سخنان رئیس جمهور امریکا، برای ملت امریکا افتخارآمیز نبود و باید نخبگان امریکا، از این سخنان و داشتن چنین رئیس جمهوری احساس شرم کنند که این احساس شرم را نیز بیان کرده‌اند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در خصوص عصبانیت مقامات امریکایی، گفتند: آمریکایی‌ها از سالها قبل برای منطقه غرب آسیا طراحی و نقشه داشتند و نام آن را هم «خاورمیانه جدید» یا «خاورمیانه بزرگ» گذاشته بودند و سه محور اصلی این طراحی نیز عراق، سوریه و لبنان بودند اما در هر سه کشور با شکست مواجه شدند.
سیام**۹۱۲۱** ۱۴۱۸
خبرنگار: سمیه لاری ** ناشر: مریم برزآبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 10 =