آشوری: اگر می‌دانستیم سفر روحانی به تعویق می‌افتد از او در کادر تیم امید استفاده می‌کردیم

دبیر فدراسیون کاراته گفت: اگر می‌دانستیم احتمال دارد کارهای سفر روحانی به ازبکستان به تعویق بیفتد قطعا از او در کادرفنی تیم امید استفاده می‌کردیم.

محسن آشوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عدم حضور اسم حسین روحانی در میان مسافران اعزامی به مسابقات جهانی کاراته امیدهای جهان اظهار داشت: در تاریخ ۱۰ مردادماه امسال اسامی کادرفنی تیم‌های ملی را در سایت فدراسیون اعلام کردیم و در لیست اعلامی نامی از حسین روحانی دیده نمی‌شود. علت این مسئله نیز این بود که در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون ازبکستان برگزار کردیم و قرار شد از اول شهریورماه حسین روحانی به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور مشغول فعالیت شود.

وی تاکید کرد: اگر اسم ایشان را نیز برای حضور در مسابقات جهانی امیدهای جهان در اسپانیا اعلام نکردیم به این خاطر است که ما احساس می‌کردیم در این مقطع روحانی کار خود را به عنوان سرمربی یا مربی در ازبکستان آغاز کرده است. حتی با توجه به علاقه روحانی برای کمک به تیم ملی قرار شد تا زمانی که او به ازبکستان نرفته در کنار تیم ملی حضور داشته باشد و ما از خدمات و زحمات او استفاده کنیم. در این مدت نیز روحانی زحمات زیادی برای تیم ملی متحمل شد و همراه تیم ما در مسابقات کاراته وان ترکیه حاضر شد. 

دبیر فدراسیون کاراته تصریح کرد: برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا از مدت‌ها قبل ثبت‌نام‌های خود را در فدراسیون جهانی انجام دادیم و دو ماه است که درخواست ویزا کردیم و حتی وقت سفارت گرفتیم. همانطور که گفتم به دلیل اینکه احساس می‌کردیم در این تاریخ روحانی در ازبکستان حضور خواهد داشت این کار را برای او انجام ندادیم. اگر می‌دانستیم احتمال دارد کارهای او به تعویق بیفتد قطعا از او در کادرفنی استفاده می‌کردیم و عدم حضور روحانی در این سفر به منزله نفی توانایی‌های او نیست.

آشوری با تاکید بر محدودیت کادرهای فنی‌ تیم‌های ملی رده پایه برای مسابقات جهانی اسپانیا گفت: کادر تیم امید ما برای حضور در این مسابقات شهرام هروی، شهاب سلطانی و سعید حسنی‌پور هستند که برای هدایت تیم امید کفایت می‌کنند و این تعدیل کادرفنی در دیگر رده‌های تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان پسرو دختر نیز دیده می‌شود و کادرفنی این تیم‌ها تکمیل هستند.

وی در پاسخ به این سوال که با بازگشت تیم امید از اسپانیا، در صورت مهیا نشدن شرایط همکاری روحانی با ازبکستان مجددا او با تیم ملی همکاری خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اگر شرایط حضور روحانی تا بازگشت تیم ملی از اسپانیا فراهم نشده باشد قطعا از او در تیم ملی استفاده خواهیم کرد. روحانی نیروی توانمند است که از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورت درست نشدن کارش در تیم ملی حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =