گرده با قطر ۲۵۰ میلیمتر در ذوب آهن اصفهان تولید شد

اصفهان- ایرنا- سرپرست کارگاه نورد ۶۵۰ ذوب آهن اصفهان گفت: گرده با قطر ۲۵۰ میلیمتر به دست کارکنان ذوب‌آهن اصفهان برای اولین بار در ایران و خاورمیانه تولید شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، محمد امین یوسف زاده افزود: این محصول با توجه به نیاز بازارهای داخلی و صادراتی و با توان مهندسی کارکنان ذوب آهن اصفهان برای اولین بار در ایران و خاورمیانه طراحی و تولید شده است .
وی ظرفیت تولید گرده باقطر ۲۵۰ میلیمتری را ۴۰۰ هزارتن در سال اعلام کرد و افزود: گرده با قطر ۲۵۰ میلیمتر در صنایع مختلف ازجمله صنایع خودروسازی، فولادی، تولید لوله، شافت های با قطر بالا و بطور کلی در تولید قطعات نهایی کاربرد دارد .
یوسف زاده گفت:امکان تولید گرده با قطر بالاتر از ۲۵۰ میلیمتر نیز در ذوب آهن اصفهان وجود دارد.
مدیر روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان نیز در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تولید آزمایشی گرده با قطر ۲۵۰ میلیمتر در ذوب آهن اصفهان آغاز شده، اما هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است.
علیرضا امیری با بیان اینکه این محصول بر اساس سفارش مشتریان تولید می شود افزود:شرکت ذوب آهن اصفهان آمادگی و امکان تولید ۴۰۰ هزار تن گرده با قطر ۲۵۰ میلیمتر در سال را دارد.
وی با اشاره به اینکه باید بازاریابی در مورد این محصول انجام شود گفت: تولید انبوه این محصول خاص بر اساس تقاضای بازار و استقبال صنایع مختلف جهت خرید انجام خواهد شد.
ذوب آهن اصفهان، بزرگترین واحد فولاد سازی قطعات ساختمانی در ایران است.
این شرکت فولادسازی، سال گذشته ۲.۷ میلیون تن فولاد خام تولید کرد.
ذوب آهن اصفهان در ۵۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت ۷۱۵۰ / خبرنگار: علی نعمانی – انتشار : عمادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سه =