نیکوهمت: عصر جمعه برای طلای جهان می‌جنگم

کاراته کای تیم جوانان ایران گفت: بعد از سه سال تلاش بی وقفه توانستم حق خود را از کاراته بگیرم و به فینال مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کنم.

مجید نیکوهمت ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار اعزامی مهر به اسپانیا اظهار داشت: سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود و من با قرعه سختی مواجه شده بودم. خدا را شکر با پیروزی بر همه رقبای خود موفق شدم به دیدار نهایی برسم. برای کسب مدال طلای دنیا سخت تلاش کرده و به این مهم دست پیدا خواهم کرد.

وی افزود: مسابقه اول با نماینده کانادا با رنکینگ یک دنیا بود که به خوبی او را شکست دادم. دور دوم نماینده از رقیب یونانی زیاد شناخت نداشتم را از پیش رو برداشتم و دور سوم حریف روسی را شکست دادم که دو سال قبل در مسابقات جهانی اندونزی به او باخته بودم و اینجا انتقام آن شکست را گرفتم. دور بعد نماینده مصری با طلای جهان را از پیش رو برداشتم و در نیمه نهایی هم رقیب از کشور میزبان بود که به لطف خداوند این حریف را نیز شکست داده و به دیدار نهایی راه پیدا کردم. 

این عضو تیم جوانان ایران ادامه داد: طی ماه های گذشته سخت تمرین کردیم و با تمهیدات کادر فنی بخصوص استاد مهران بهنام فر و تجربیات خوب وی با آمادگی بالا راهی مسابقات شدیم. اگر می بینید که اعضای تیم به خوبی در همه مسابقات سرحال و قبراق مبارزه می کنند، نتیجه برنامه های بدنسازی استاد عزیزی و همکاری خوب استاد میدان رو است که امیدوارم با کسب مدال طلا جواب این زحمات را بدهیم. 

نیکوهمت در پایان گفت: از همه کسانی که برای من زحمت کشیدند بخصوص اعضای کادر فنی و پدر عزیزم که از همین جا دستش و می بوسم، تشکر و قدردانی می کنم و به امید خدا عصر جمعه با یک نشان خوشرنگ طلا دل همه مردم ایران را شاد می کنم.

رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان به میزبانی اسپانیا در تنریف جریان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =