طومار داعش جنایتکار بزودی برچیده می شود

زنجان – ایرنا – جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: با نزدیک تر شدن نیروهای سوری به شهر بوکمال، طومار داعش جنایتکار بزودی برچیده خواهد شد.

سردار اسماعیل قاآنی، پنجشنبه شب در مراسم یادواره ۱۷۵ شهید پایگاه مقاومت بسیج آیت الله دستغیب و شهدای مدافع حرم زنجان، آمریکا را از حامیان اصلی داعش خواند و با بیان اینکه آنها تکفیری ها را شکل داده و به جان مردم منطقه انداختند، افزود: بر اثر مستندات، هرجا فرماندهان داعش در منطقه ای تحت محاصره قرار می گرفتند آمریکایی ها آنها را فراری می دادند.
وی از داعش به عنوان جرثومه فساد و جنایت یاد کرد و با بیان اینکه این گروه تکفیری دین و عقل درستی ندارند اظهار کرد: این جرثومه ها آنقدر خبیث و بی رحم هستند که حتی اگر به مرزهای سعودی نیز می رسیدند به حتم به آنها نیز تعرض می کردند.
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: تکفیری های داعشی علیه مردم مظلوم و بی دفاع سوریه و عراق چه جنایت هایی که مرتکب نشدند و از صحنه سر بریده شدن سربازان و مردم بی دفاع فیلم تهیه کرده و به منظور رعب و وحشت، آنها را در جهان پخش کردند.
سردار قاآنی افزود: داعشی ها، موصل و تکریت را با جنگ نه بلکه با خباثت، رذالت و وحشت آفرینی گرفتند و این را آمریکایی ها، سعودی ها و اسرائیلی ها غاصب یاد داده بودند و در واقع جنگ سخت و وحشتناکی بود که اگر جمهوری اسلامی وارد نمی شد و عزتمندی شهدا به میدان نمی آمد و راه دفاع و مقابله را به این مردم مظلوم نمی آموختند به حتم این جنایتکاران به هدفشان دست می یافتند.
وی افزود: جمهوری اسلامی به برکت فرهنگ عزتمندانه شهدا پای به میدان گذاشت و به دیگران راه و رسم مبارزه و مقاومت در برابر دشمنان و جنایتکاران را آموخت تا بتوانند از مردم مظلوم و مرزهای خود دفاع کنند.
سردار قاآنی تصریح کرد: آمریکائیان قبل از انقلاب اسلامی ایران تمام جهان را زیر بار ذلت برده بودند و مشرف بر همه چیز مردم بودند و هر نفسی که برای مقاومت بلند می شد در گلو خفه می کردند اما به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی این فضا شکسته شد و انسان های آزاده و مبارز بسیاری به برکت شهدای عالی مقام در دنیا پرورش یافتند.
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: القاعده، طالبان و داعشی ها را آمریکایی ها شکل دادند و در واقع آنها با ساختن انواع سناریوهای ساختگی دنبال گول زدن مردم جهان به منظور برخورد با ایران بودند اما جمهوری اسلامی نقشه و ترفندهای شیطانی آنان را نقش برآب کرد.
سردار قاآنی با تاکید براینکه آمریکا با توسل به دروغ، کلک و نادرستی می خواهد جهان را اداره کند و همواره به دنبال سلطه جویی است افزود: آمریکا در افغانستان و عراق بطور مستقیم وارد جنگ شد و ۶ هزار میلیارد دلار در این ۲ جنگ هزینه کرد.
وی ادامه داد: همه اذعان دارند که آنها برای تشکیل حکومت شیعه به عراق نیامده بودند اما با این وجود خوار و ذلیل از عراق خارج شدند.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =