صداوسیما با تعامل با سپاه برنامه‌هایی در ارتباط با محرومیت‌زدایی تولید می‌کند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل سپاه و صدا و سیما گفت: در نظر داریم تا با تعامل سپاه استان با تولید برنامه‌های فاخر من بعد در راستای محرومیت‌زدایی در منطقه گام‌های موثرتری برداریم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی ملااحمدی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی فرماندهان سپاه و مدیران صدا و سیمای اردبیل اظهار داشت: اقدام اخیر ترامپ در ارتباط با سپاه و سرکوب آنی آن توسط مردم کشور جمهوری اسلامی ایران نشان داد که اعتماد مردم به سپاه و نظام اعتمادی نیست که بتوان با این یاوه‌گویی‌های محمل به لحظه آن را تخریب کرد چرا که سپاه در قلب آحاد مردم ایران جا دارد.

وی با اشاره به این که تا ارتباط قلبی بین مردم و سپاه وجود دارد هیچ گاه هیچ یک از دشمنان نمی‌توانند نقشه‌های شوم خود را عملی کنند، افزود: خوشبختانه نظام ما نظامی خودرای، خوداتکا و قوی است و با توطئه‌های جزئی هیچ گاه از پای درنمی‌آید چرا که مردم این سرزمین سرمایه اصلی این نظام هستند که همواره با پشتیبانی و حمایت‌های خود نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی ایران توانمندی و حرف‌های زیادی برای عرضه در میدان و برای گفتن دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل سپاه و صدا و سیما را دو بازوی قوی و اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: تعامل و همکاری بین سپاه و صدا و سیما می‌تواند دستاوردهای زیادی داشته باشد که از جمله این دستاوردها توسعه فرهنگی استان است چرا که این دو نهاد هر دو از نهادهای اصلی و سرشاخه ارگان‌های نظام هستند.

ملااحمدی تصریح کرد: تمامی تلاش ما بر این مهم استوار است که با همه دستگاه‌ها و نهادهای انقلاب تعامل داشته باشیم و تلاش آنان را به عنوان خدمات نظام به مردم معرفی کنیم که در این زمینه از هیچ تلاشی برای انعکاس و انتشار برنامه‌ها، تولیدات و اخبار خود غافل نمی شویم و سه رکن اصلی دقت، صحت و سرعت در تولیدات خود را نیز هرگز فراموش نمی‌کنیم.

وی گفت: در کنار تعامل صدا و سیما با سپاه اقتدار سپاه و سایر نیروهای نظامی و انتظامی برای ما اصل موضوع است چرا که دشمنان ما درصدد ایجاد خلا در اقتدار نیروهای مسلح ما هستند که با همکاری آحاد مردم و همه نیروهای نظام دشمنان را در رسیدن به این توظئه مایوس خواهیم کرد و لازمه این دستاورد و این انقلاب عظیم همارهی و همدلی مردم و تمامی مسئولان و نهادهای نظام است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: در نظر داریم تا با تعامل سپاه استان با تولید برنامه‌های فاخر من بعد در راستای محرومیت‌زدایی در منطقه گام‌های موثرتری برداریم چرا که محرومیت‌زدایی توسعه همه‌جانبه را به دنبال دارد و در واقع توسعه نیز خود رای بودن استان را به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − پنج =