شکست داعش خطرناک ترین طرح تکفیری آمریکا طی دهه های اخیر را ناکام گذاشت

تهران – ایرنا- محمد عبدالسلام سخنگوی انصار الله یمن روز سه شنبه با تبریک آزادسازی شهرهای البوکمال و راوه به مردم و دولت سوریه و عراق، گفت: شکست داعش خطرناک ترین طرح تکفیری آمریکا و ایادی آن طی دهه های اخیر را ناکام گذاشت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از پایگاه خبری العهد، سخنگوی انصارالله یمن افزود: مرحله کنونی هوشیاری و پایداری بیشتری را می طلبد و همه باید از تجربه کار مشترک میان ملت ها، همانند کمک هایی که هم پیمانان سوریه به دولت این کشور در مواجهه با هجوم تکفیری، آمریکایی صهیونیستی کردند، استفاده کنند.
محمد عبدالسلام افزوده است: تحکیم امنیت و ثبات منطقه و بازگشت کرامت و عزت به مردم منطقه نیازمند تشخیص دوست از دشمن است.
وی گفت: تاکید می کنیم که تجاوز عربستان به یمن تنها خطری برای کشور ما نیست بلکه خطری برای همه ملت ها است.
سخنگوی انصار الله یمن اضافه کرد: ادامه تجاوز عربستان سعودی به یمن طی نزدیک به هزار روز با همکاری امارات و دیگر کشورهای ائتلاف که در سایه سکوت و حمایت بین المللی انجام می گیرد، با هدف نقض حاکمیت و تمامیت ارضی مردم یمن صورت گرفته است.
وی همچنین با رد بیانیه اخیر اتحادیه عرب علیه یمن، گفت: ما این حق را برای خودمان قائل هستیم تا همچنان در مقابل تجاوزهای عربستان با تمام ابزارهایی که در اختیار داریم مقابله کنیم و مردم یمن را به حمایت از ارتش و کمیته های مردمی فرا خوانیم.
محمد عبدالسلام تاکید کرد که عربستان سعودی خطری مهلک برای امنیت و ثبات منطقه است.
ائتلاف عربی – آمریکایی به سرکردگی عربستان از ششم فروردین سال ۹۴ تاکنون یمن را مورد تجاوز زمینی هوایی و دریایی قرار داده است.
شبک**۹۳۶۵**۳۴۰۴**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: محسن اسماعیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =