مجمع خیرین مدرسه ساز ایران در راه ثبت جهانی

کرج – ایرنا- رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: نام مجمع خیرین مدرسه ساز ایران به عنوان
بزرگترین تشکل نیکوکاری مردمی در مسیر ثبت جهانی قرار گرفته است.

محمد رضا اسپرورین روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز ایران بزرگترین تشکل مردمی ‘ NG0’ جهان است که در آن انسان های علاقمند به رشد و تعالی آموزشی – علمی کشور گردهم آمده اند تا با هر توان مالی گامی برای شکوفایی اندیشه ها بردارند.
وی با اشاره به اینکه این مجمع خیری در ایران بیش از ۶۱۸ هزار نفر عضو دارد، اظهار کرد: نام کشور همیشه سرافراز ایران اسلامی بار دیگر در کتاب گینس به عنوان رکورد دار در بخش تشکلات خیر مردمی به ثبت می رسد.
وی بیان کرد: ژانویه ۲۰۱۸ نمایندگان جهانی به ایران سفر می کنند تا شاخص های این رکورد تشکلات مردمی را در ایران مورد ارزیابی قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: ثبت یک اثر در فهرست جهانی دارای مراحل مختلفی است که مجمع خیرین مدرسه ساز کشور دارای این ویژگی ها و شاخص های منحصر به فرد در جهان می باشد.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور یاد آور شد: از ۲۱ سال پیش خیرین نیک اندیش کشور در این مجمع بزرگ خیری گردهم آمده اند تا با ساخت کلاس های درس بستر رشد کشور را برای آینده سازان ایران اسلامی فراهم آورند که این حرکت خودجوش آنان قابل تکریم است.
اسپرورین با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز ایران یک هزار خیر در خارج از کشور نیز دارد، تصریح کرد: تاکنون ۳۷ درصد از کل مدارس کشور با همت خیرین مجمع احداث شده است.
وی اضافه کرد: هدف خیرین در این مجمع تامین و توسعه مکان های آموزشی برای رشد جوانان و آینده سازان کشور است که این مهم طی سال های گذشته به خوبی انجام شده است.
وی تاکید کرد: در زلزله کرمانشاه نیز خیرین مدرسه ساز به میدان آمدند تا با ساخت ۸۴ مدرسه در ساخت کلاس های درس این منطقه آسیب دیده ایفای نقش کنند و بار دیگر نور امید و تلاش را در دل آینده سازان کشور روشن کنند.
۲۸۱۹ / ۶۱۵۵ خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 5 =