تدوین شیوه‌نامه اجرایی گردشگری حلال در کشور

گروه جامعه: رئیس سازمان میراث فرهنگی از تدوین شیوه نامه اجرایی گردشگری حلال خبر داد و عنوان کرد: با تدوین این شیوه نامه درصدد هستیم تا مسلمانان جهان و کشورهای مسلمان پیرامون خود را با ظرفیت های موجود در کشور آشنا کنیم.

 

علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز، ۱۹ آذرماه، به همراه معاونان خود در نشستی خبری حضور یافت و به ارائه گزارشی از عملکرد ۱۰۰ روزه این سازمان پرداخت و گفت: در زمینه گردشگری حلال ظرفیت‌های خوبی در کشور ما وجود دارد که باید از آن بهره‌مندی بهینه تری صورت گیرد.
وی با بیان اینکه در کشور ایران ظرفیت‌های خوبی برای جذب توریست در زمینه گردشگری حلال وجود دارد، اظهار کرد: ظرفیت‌ها و امکانات کشور که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد به دور از هر مقوله حرامی است؛ بنابراین کشور ما می تواند یکی از بهره مندان از صنعت گردشگری حلال باشد.
مونسان از تدوین شیوه نامه اجرایی گردشگری حلال خبر داد و عنوان کرد: با تدوین این شیوه نامه درصدد هستیم تا مسلمانان جهان و کشورهای مسلمان پیرامون خود را با ظرفیت‌های موجود در کشور آشنا کنیم.
وی از مذاکرات صورت گرفته با سایر کشورهای مسلمان خبر داد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای تبلیغ و بازاریابی داریم اما به طور ویژه بحث گردشگری حلال را به منظور جذب گردشگر دنبال می کنیم.
این خبر تکمیل می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =