دیدار قائم مقام جامعه القرآن‌الکریم کشور با شهردار تبریز

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، نابغه قرآنی جهان اسلام و قائم مقام جامعه القرآن‌الکریم کشور با شهردار جدید تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، نابغه قرآنی جهان اسلام و قائم مقام جامعه القرآن‌الکریم کشور روز گذشته با شهردار جدید تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام طباطبایی، در این جلسه با ابرازخشنودی از انتصاب دکترشهین باهر درکسوت شهردارکلانشهرتبریزگفت؛ خادمین جامعه القرآن الکریم آمادگی همه جانبه خود را برای همراهی در تمامی طرح‌های فرهنگی، قرآنی و آموزش شهروندی مدیریت شهری اعلام می دارند و امیدآن داریم باحضور شما درسکان مدیریت کلان شهر تبریز شاهد رشد بیش از پیش فعالیت‌های قرآنی باشیم.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز نیز در این دیدار، گفت؛ سیاست و رویکرد مدیریت شهری ایجاد جامعه سالم و پویا باهدف آموزش سبک زندگی اجتماعی برای قشر خردسال و نوجوان می‌باشد. درطی این مسیر روش‌های آموزشی جامعه القرآن الکریم که برگرفته از تعالیم کتاب الهی در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است می‌تواند بسیارمثمرثمر واقع شود.
وی، افزود: سیستم مدیریت شهری با تمام توان آمادگی خود راجهت تقویت تعاملات و همکاری‌های فی مابین در ایجاد بسترمناسب برای فراهم شدن زمینه بهینه در رشد و توسعه فعالیت‌های قرآنی اعلام می دارد.
شهردارتبریز، بیان کرد: بسیار مفتخر خواهیم بود تا مربیان و مجموعه پژوهشی جامعه القرآن الکریم درتدوین دوره‌های خاص آموزش شهروندی و معضلات اجتماعی برگرفته از تعالیم کتاب آسمانی درکنارمعاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریزهمراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان این دیدار حجت الاسلام طباطبایی با اهدای هدیه متبرک قرآن کریم به شهردارکلانشهرتبریز انتصاب ارزشمند ایشان را به این سمت تبریک گفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =