دو نماینده جودو ایران در مهمترین رقابت جهانی جودو

تهران – ایرنا – رقابت های جودو «مسترز» روسیه که بالاترین سطح رقابت های جودو در جهان را دارد با حضور دو نماینده ایران برگزار می شود.

«محمدرضا رودکی» مدیر تیم های ملی جودوی ایران ضمن اعلام این خبر به ایرنا، گفت: رقابت های مسترز، هر سال با حضور ۱۶ نفر برتر رده بندی هر وزن فدراسیون جهانی برگزار می شود و شرکت کنندگان به صورت رسمی دعوت می شوند.
وی با بیان اینکه برای نخسین بار در تاریخ جودو، ایران دو نماینده در این رویداد مهم دارد، گفت: «محمد محمدی بریمانلو» در وزن منهای ۶۶ و «سعید مولایی» در منهای ۸۱ کیلوگرم، جودوکاران حاضر کشورمان در این رقابت های مهم هستند.
مدیر تیم های ملی جودو با اعلام اینکه رقابت ها طی روزهای ۲۵ و ۲۶ ماه جاری در شهر «سنت پترزبورگ» روسیه برگزار می شود، گفت: پیکارهای مسترز بالاترین سطح رقابت های جودوی در دنیا است و بیشترین امتیاز را در راستای کسب سهمیه المپیک دارد.
رودکی گفت: سعید مولایی به دلیل جایگاه عالی (رتبه دوم) در رده بندی جهانی به صورت مستقیم به این رویداد دعوت شد و بریمانلو در رده بیست و سوم وزن منهای ۶۶ کیلوگرم جهان قرار دارد، اما به دلیل اینکه برخی جودوکاران حاضر در جمع ۱۶ نفر برتر رده بندی این وزن به دلیل مصدومیت و دیگر مسائل توان حضور در پیکارهای مسترز را نداشتند، بریمانلو به روسیه دعوت شد.
وی در خصوص سایر برنامه های آماده سازی جودوکاران ایران، توضیح داد: کمپ فدراسیون جهانی نیز ۲۰ روز دیگر در ازبکستان برپا می شود و در این کمپ تمرینی بزرگ حضور خواهیم داشت.
رودکی گفت: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، در خصوص تعداد و نفرات اعزامی به کمپ تصمیم گیری خواهیم کرد و با تلفیقی از ترکیب تیم ملی بزرگسالان و جوانان راهی ازبکستان خواهیم شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**۳۷۸۳**
خبرنگار: امیر میرزاییان انتشاردهنده:علی خورسندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یک =