توطئه‌های صهیونیستی،سعودی،آمریکایی در خاورمیانه شکست خورده است/ رهبری پرچمدار استکبار ستیزی است

فرمانده سپاه گفت: تمام توطئه‌های آمریکایی ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها امروز در خاورمیانه به واسطه روحیه استکبار ستیزی شکست خورده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در همایش دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی که در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله برگزار شد گفت: وجه مشترک همه دانشگاه های سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است و تربیت یک پاسدار در تراز انقلاب اسلامی که در دانشگاه های سپاه انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دو وجه اساسی خارجی و داخلی دارد که بعد خارجی آن در مقاومت اسلامی که در منطقه و جهان در حال گسترش است، نمایانگر است و پیروزی های این جبهه به شکل شگفت انگیز و پی در پی در حال وقوع است. امروز باید به دنبال تثبیت این پیروزی ها باشیم، این پیروزی ها ثمره تلاش جمعی از مجاهدان انقلاب اسلامی است و پیامد آن امداد غیبی است که شامل حال انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: در طول ٢٠ سال اخیر شاهد پیروزی های صد در صدی و پی در پی جبهه مقاومت و شکست دشمنان انقلاب اسلامی در تمام کشورهای منطقه خاورمیانه هستیم.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه تمام این توطئه ها که توسط آمریکایی ها، اسرائیلی ها، سعودی ها و برخی کشورهای منطقه بوده است امروز شکست خورده است گفت: استکبار ستیزی مهمترین اصل انقلاب اسلامی است و چون که این اصل به صورت کامل اجرا شده، شاهد شکست استکبار هستیم که پرچمدار این حرکت رهبر معظم انقلاب است که البته فقط منحصر به ملت ایران نیست و ملت های منطقه هم به دنبال اجرای این اصل هستند.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =