حسینی همه را به بوکس برمی گرداند/ هیات ها به بهترین نفر رای بدهند

تنها مدال آور مسابقات جام جهانی گفت: در صورتی که روح الله حسینی به عنوان رئیس فدراسیون بوکس انتخاب شود از هیچ کمک مالی، فنی و فکری کوتاهی نخواهم کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، ابراهیم موسوی بدون شک یکی از ستاره های ورزشی این رشته است. تنها ایرانی دارنده مدال جام جهانی بوکس که البته به دلیل برخی بی مهری ها این رشته را کنار گذاشت.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخابات پیش روی این فدراسیون گفت: اگرچه مدتهاست که ورزش قهرمانی بوکس را کنار گذاشته ام اما هنوز با دوستانم ارتباط دارم. دینی بر گردن من است و علاقه مندم تا آن را به بوکس ادا کنم. در آن زمان حمایت خاصی از ما نشد و تصمیم گرفتم در همه این سالها از دور نظاره گر بوکس باشم. حالا شنیده ام انتخابات فدراسیون بوکس نزدیک است و وظیفه خودم دانستم تا نسبت به انتخاب رئیس این فدراسیون حساس شوم.

وی افزود: در میان کاندیداها گفته می شود که شانس دو نفر بیش از دیگران است آقای ثوری و حسینی. من ثوری را نمی شناسم که بخواهم در موردش حرف بزنم اما با روح اله حسینی زندگی کرده ام. نمی خواهم از کسی بی دلیل طرفداری کنم ولی اگر فردی مثل حسینی رئیس فدراسیون شود می تواند امثال ما را دوباره به بوکس جذب کند. حسینی حدود ۲۰-۲۵ سال دنیا را از طریق بوکس دیده است، مدالهای زیادی کسب کرده و تحصیلات عالیه دارد. افتادگی شخصیت و تواضع وی مثال زدنی است. ارتباط بسیار خوبی با همه دارد و این ها نکات مثبتی است که مجموع آن را تنها می توان در حسینی پیدا کرد.

دارنده مدال جهانی بوکس عنوان کرد: من مطمئنم که بوکس با حسینی به حقش می رسد. هیات ها نباید احساسی برخورد کنند. با خود حسینی هم صحبت کردم برنامه های بسیار خوبی دارد که تنها وقتی رئیس باشد می تواند انجام دهد. در دوران نایب رئیسی او نهایتا فرصت اجرای چند ایده را داشت اما وقتی رئیس شود می توان مدیریت وی را مشاهده کرد. روح اله با دنیا در ارتباط است و با بوکس جهان و آسیا آشنایی دارد. کل آسیا وی را به واسطه سالها قهرمانی و موفقیت در بوکس می شناسند و این بسیار به نفع بوکس ایران است.

موسوی ادامه داد: متاسفانه آقای ثوری را نمی شناسم و هیچ شناختی به عنوان یکی از اعضای خانواده بوکس از وی ندارم. به فدراسیون کشتی نگاه کنید چرا خادم هم رئیس است و هم سرمربی و این قدر هم موفق است چون خودش قهرمان این رشته بوده و می توانیم در بوکس هم این موفقیت را تجربه کنیم. آزموده را آزمودن خطاست. حیف است که بخواهیم فرد دیگری را به فدراسیون بیاوریم.

ملی پوش سابق بوکس تصریح کرد: به عنوان یک قهرمان سابق در این رشته ورزشی از هیات ها می خواهم تا کمک کنند حسینی با رای بالا رئیس شود تا وزارت ورزش و جوانان نیز بیش از پیش به بوکس کمک کند. من به بوکس بدهکارم و اگر حسینی رئیس شود چون صداقت کاری و تلاش و دلسوزی وی را می بینم از هیچ کمک مالی، معنوی و فکری کوتاهی نخواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =