مفتح: اعتماد به وعده‌های دشمنان تکمیل طرح براندازانه ۸۸ ‌است‌

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد و تکیه بر وعده‌های مستکبران و نظام سلطه جهانی تنها موجب سستی پایه‌های نظام اسلامی و تکمیل طرح براندازانه ۸۸ در قالب نفوذ همه‌جانبه است.

محمد مهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: فتنه‌ای که در سال ۸۸ اتفاق افتاد با نفوذ مستقیم و غیرمستقیم برخی کشورها که سابقه خصومت‌ورزی با جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه سیاه خود دارند جهت‌دهی و تقویت می‌شد.

وی افزود: شعار برخی از فعالان نفوذی فتنه که به صراحت گفتند انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است به روشنی تفکر اصلی آنها را نمایان کرد و معلوم شد که مدیریت کنندگان فتنه تنها به دنبال اعتراض مدنی به نتیجه انتخابات نیستند.

مفتح با اشاره به اینکه بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، فتنه ۸۸ برای ملت و نظام ایران یک خط قرمز به حساب می‌آید تصریح کرد: ساده‌انگاری است اگر فکر کنیم دشمنان ملت و نظام ایران برای ایجاد آشوب، تنش و اغتشاش در ایران اسلامی برنامه از پیش طراحی شده نداشتند.

وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون انواع نقشه‌ها و دسیسه‌های پیدا و پنهان برای براندازی نظام مردم سالاری دینی ایران ارائه شده که جنگ‌های قومیتی، جنگ تحمیلی ، تحریم‌های سنگین اقتصادی، حمایت از گروه‌های تکفیری و وهابی عمل کننده در داخل مرزهای ایران و آشوب‌ها و فتنه‌های سال ۷۸ و ۸۸ بخشی از آنها‌ست.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت تاکید کرد: باید ابعاد و زوایای مختلف فتنه ۸۸ با هدف افزایش سطح بصیرت عوام و خواص و پیشگیری از تکرار چنین وقایع تاسف باری مورد کنکاش و بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: بی‌شک فتنه ۸۸، آخرین توطئه دشمن برای براندازی نظام مردم سالار دینی در ایران نبود و این روند خباثت آمیز با رنگ و لعاب‌های مختلف ادامه پیدا خواهد کرد.

مفتح ابراز کرد: اعتماد و تکیه بر وعده‌های مستکبران و نظام سلطه جهانی تنها موجب سستی پایه‌های نظام اسلامی و تکمیل طرح براندازانه ۸۸ در قالب نفوذ همه‌جانبه است.

وی بیان کرد: مردم در حماسه ۹ دی ماه نشان دادند که در اطاعت از ولی فقیه و حمایت از انقلاب اسلامی هرگز با کسی تعارف ندارند و همیشه در صحنه حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =