دستاوردهای امروز مقاومت؛ از آزادی فرودگاه «ابوالظهور» تا محاصره تروریست‌ها + نقشه

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در عملیات امروز خود موفق شدند فرودگاه نظامی ابوالظهور را در ادلب آزاد کرده و تروریست‌ها در منطقه‌ای به مساحت ۱۱۰۰ کیلومتر محاصره کنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و جبهه مقاومت در نبردهای صبح امروز (شنبه) موفق شدند روستاهای «تل سلمو جنوبی»، «رسم عابد»، «البویطه»، «الدبشیه»، «زفر صغیر» و «زفر کبیر» را در نبرد با گروه‌های تروریستی به ویژه جبهه النصره (هیئه تحریر الشام) آزاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی»، نیروهای مقاومت در ادامه، پایگاه‌های النصره را زیر آتش سنگین توپخانه و حملات هوایی قرار دادند تا گروه‌های تروریستی نتوانند نیروهای خود را از مخفیگاه‌های خارج کنند.

در این مرحله، نیروهای خط شکن ارتش سوریه و جبهه مقاومت وارد فرودگاه استراتژیک «ابوالظهور» شدند و این نقطه راهبری را بعد از ۳ سال از اشغال گروه تروریستی وهابی جبهه النصره، شاخه سوری القاعده آزاد کردند.

پیشروی‌ها و پیروزی‌های ارتش سوریه و جبهه مقاومت تنها به آزادسازی فرودگاه ابوالظهور محدود نشد. این نیروها ادامه توانستند با آزادسازی مناطق «ام جوره»، «البویدر» و … محاصره گروه‌های تروریستی در شرق استان ادلب را کامل کنند.

هم‌اکنون تروریست‌های داعش و جبهه النصره و گروهک‌های وابسته به آن در منطقه‌ای به مساحت ۱۱۰۰ کیلومتر محاصره شده‌اند.


شمال سوریه، محاصره تروریستها اندازه بزرگ اینجا   

 

انتهای پیام/.


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 13 =